۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
«در پناه تو» در رادیو نمایش

بخش‌هایی از تصاویر مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» از رادیو نمایش روایت می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت سیما، بخش‌هایی از داستان مجموعه تلویزیونی «در پناه تو» در قالب رادیوسریال به نویسندگی و روایت ملیحه شبانیان و تهیه‌کنندگی نسیم صباغان هر روز ساعت ۱۴:۳۰ به گوش مخاطبان می‌رسد.

این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی علی‌رضا طالب‌زاده و کارگردانی زنده‌یاد حمید لبخنده محصول سال ۱۳۷۳ است و به روایت چهار جوان می‌پردازد که از دانشگاه هنر فارغ‌التحصیل شده‌اند.

زنده‌یاد حسن جوهرچی، لعیا زنگنه، سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، ایرج راد، آزیتا لاچینی، پری امیرحمزه، رامین پرچمی، پارسا پیروزفر، کیومرث مرادی، حبیب دهقان‌نسب و سحر ذکریا از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

ملیحه شبانیان اظهار کرد: قسمت‌هایی از مجموعه را روایت می‌کنم که حاوی تصاویر و بدون دیالوگ است. صحنه‌هایی را می‌نویسم و برای مخاطبان رادیو روایتگری می‌کنم.

وی با تاکید بر حفظ کلیت مجموعه افزود: صدای بازیگران، افکت صحنه‌ای، صدای صحنه و موسیقی فیلم در رادیوسریال حذف نمی‌شود. حتی زمان آن نیز کم یا زیاد نمی‌شود.

روایتگر مجموعه در پناه تو تصریح کرد: منِ نویسنده علاوه بر توضیح صحنه‌ها، مکان و زمان، حس فضا را هم باید منتقل کنم. یکی از چالش‌های رادیوفیلم همین قسمت است. اینکه چگونه نویسنده حس تصاویر را به وسیله کلمات منتقل کند. بخشی از این انتقال بیان حس تصویر به وسیله نویسندگی و بخشی از آن به وسیله گویندگی اتفاق می‌افتد.

کد خبر 588082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.