ثبت‌نام فدراسیون فوتبال فرمالیته است/سیدجلال بهترین زمان خداحافظی کرد!

«به نظر من زمان خوبی برای خداحافظی حسینی از فوتبال بود. اینکه وی وارد جرگه مربیگری شده اتفاق مثبتی است، مشروط به آنکه سلسله‌مراتب را طی کند و ضمن آن از شرکت در کلاس‌های مربیگری غافل نشود تا بتواند در این زمینه هم موفق باشد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها شاهد آماده‌سازی تیم‌های لیگ برتری برای حضور قدرتمند در لیگ برتر بیست‌ودوم هستیم. تیم پرسپولیس نیز در راستای حضوری در قامت یک مدعی این روزها در کنار یارگیری قوی، مشغول انجام تمرینات پیش فصل خود است؛ از سوی دیگر حواشی زیادی پیرامون انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی پیش رو شکل گرفته است.
به همین منظور خبرنگار ایمنا، گفت‌وگویی را با حمید درخشان درخصوص روند آماده‌سازی پرسپولیس و آخرین حواشی حاکم بر فدراسیون فوتبال و تیم ملی کشورمان انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس را در فصل گذشته چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تیم پرسپولیس سال گذشته فصلی پرفراز و نشیب داشت و تغییرات زیادی را درخصوص بازیکنان اعمال کرد. خریدهایی داشت که نتوانستند به تیم کمک کنند و کارایی لازم را هم نداشتند. یحیی گل‌محمدی هم با بعضی رفتارها تمرکز لازم را از تیم گرفت و همه این عوامل باعث شد که تیم از قهرمانی فاصله بگیرد

نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل را چگونه می‌بینید، به نظرتان تیم توانسته ضعف‌های خود را برطرف کند؟

امسال یارگیری‌های خوبی انجام شده است اما بخشی که باید توجه بیشتری به آن کرد خط حمله است که می‌توان گفت با تقویت خط حمله، تیم کامل و شایسته‌ای می‌شود و می‌تواند از مدعیان قهرمانی باشد.

نظر شما درمورد اضافه شدن حسینی به کادر فنی چیست. فکر می‌کنید سیدجلال می‌توانست یک فصل دیگر برای قرمزها بازی کند؟

این‌طور نیست، به نظر من زمان خوبی برای حسینی بود تا از فوتبال خداحافظی کند. اینکه وی وارد جرگه مربیگری شده اتفاق مثبتی است، به شرط آنکه سلسله مراتب مربیگری را طی کند و ضمن آن از شرکت در کلاس‌های مربیگری هم غافل نشود تا بتواند در این زمینه نیز موفق باشد.

کدام تیم را تا این لحظه مستحق قهرمانی در فصل پیش رو می‌دانید؟

فکر می‌کنم امسال تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

وضعیت این روزهای تیم ملی را چگونه می‌بینید؟
متأسفانه در این مسئله عملکرد بسیار بد فدراسیون را شاهد هستیم که با تصمیمات عجیب و غیراصولی با مربی که برای تیم ملی زحمت کشیده است و تیم را به جام جهانی برده است برخورد نه چندان جالبی می‌شود. با این گونه برخوردها نه تنها برای شخصیت آن فرد احترامی قائل نیستیم بلکه برای خودمان هم احترامی قائل نمی‌شویم. تمام معیارهای فوتبالی دارد به هم می‌خورد و این فاجعه بزرگی است. متأسفانه مسئولان تصمیماتی می‌گیرند که حساب شده نیستند. اگر قرار بود اقدامی صورت بگیرد باید در دو سه ماه اخیر کاری می‌کردیم. فعلاً کسی حاضر نمی‌شود مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد چون کار بسیار سختی است.

در بین گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ شما کدام گزینه را در مقطع فعلی کارآمدتر می‌بینید؟

اینجا دیگر بحث شایستگی نیست. این مسئولیت آن قدر سنگین است که هر کسی این کار را بپذیرد در کنار آنکه ریسک بزرگی کرده، آبروی خود را نیز درخطر قرار داده است.

به نظر شما این تغییرات جواب می‌دهد؟

خیر. اگر این تغییرات جواب داد دیگر هیچ گونه ادعایی نخواهم داشت.

در روزهای اخیر شاهد ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون فوتبال بودیم، این فدراسیون بالاخره می‌تواند به ساحل آرامشی برسد؟

متأسفانه ثبت‌نام‌ها راه به جایی نمی‌برد و جنبه فرمالیته و تشریفاتی دارد. به نظر من رئیس فدراسیون جور دیگری تعیین می‌شود یا به عبارتی از جای دیگری تصمیم گرفته می‌شود.

کد خبر 588048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.