پرسپولیس ۴ دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مسیر آماده‌سازی پیش‌فصل برای لیگ بیست‌ودوم، از هفته آینده با چهار تیم بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سال‌های اخیر آمادگی بازیکنان پرسپولیس به دلیل پیشتازی‌شان نسبت به سایر رقبا در آغاز تمرینات اول فصل و برپایی اردوی پیش‌فصل در سریع‌ترین زمان ممکن بود؛ امسال نیز پرسپولیسی‌ها در زمان مناسبی تمریناتشان را شروع کردند.

البته پرسپولیس قرار بود در یک اردوی خارج از کشور آماده فصل جدید شود و کشور مدنظر نیز برای برپایی این اردو ترکیه بود اما به‌دلیل مهیا نشدن اسپانسر مناسب، این اردو لغو شد و مدیران باشگاه نتوانستند اقدام جدیدی برای اردوی خارج از کشور انجام بدهند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی این روزها در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین می‌کنند و با حضور تمامی بازیکنانشان به‌جز وحید امیری در حال انجام تمرینات تاکتیکی و برنامه‌های بدنسازی هستند.

پرسپولیس از هفته آینده چهار بازی تدارکاتی در تهران برگزار خواهد کرد که دو بازی در تیرماه و دو بازی در مردادماه انجام می‌شود تا خودشان را برای بیست‌ودومین دوره لیگ‌برتر فوتبال ایران محک بزنند.

بر این اساس، پرسپولیس روز بیست‌ودوم تیرماه مقابل پیکان می‌ایستد؛ بیست‌وهشتم تیرماه در برابر نساجی مازندران صف‌آرایی می‌کند.

قرمزها در مردادماه نیز روز سوم، با مس کرمان دیدار می‌کنند و در آخرین مصاف تدارکاتی برنامه‌ریزی‌شده هشتم مرداد به استقبال ذوب‌آهن اصفهان می‌روند.

کد خبر 587987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.