از قتل در خانه توسط ۲ مرد نقاب‌دار تا قتل هولناک پسر جوان توسط هم‌خانه‌اش

قتل در خانه توسط دو مرد نقاب‌دار، مصدومیت عروس با شلیک برادر داماد، خارج کردن چهار سوزن خیاطی از قلب و قفسه سینه یک زن، غرق شدن همزمان پنج نوجوان در یک حوض انبار، زورگیری در پوشش مأمور بهداشت و قتل هولناک پسر جوان توسط هم‌خانه‌اش را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز سه‌شنبه بیست‌ویکم تیرماه کشف جسد مرد جوانی در یک خانه در محله جوادیه تهران‌پارس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران‌پارس و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض ورود به خانه مورد نظر با جسد مرد ۴۱ ساله‌ای مواجه شدند که براثر یک درگیری با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده بود. تحقیقات ابتدایی از صحنه جرم و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه قتل نشان داد دو مرد نقاب‌دار در خانه مقتول کمین کرده و پس از مشاهده وی در خانه، درگیری را آغاز کردند و پس از اینکه مقتول را با ضربات چاقو به قتل رساندند بلافاصله متواری شدند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد احتمالاً مقتول، قربانی اختلافات شخصی شده و به علت اینکه درگیری در خانه رخ داده است عاملان جنایت کلید واحد را در اختیار داشته‌اند. تحقیقات درخصوص کشف ابعاد پنهان پرونده توسط محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شده‌اند.

مصدومیت عروس با شلیک برادر داماد

بنا به اعلام روابط عمومی انتظامی شهرستان فیروزآباد، به علت تیراندازی هوایی توسط برادر داماد و ناتوانی در کنترل اسلحه، عروس و سه نفر دیگر مجروح و به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل شدند.

اسلحه‌، توقیف، برادر داماد بازداشت و با دستور قضائی تالار پلمپ شده است. حال عمومی سه نفر از مصدومان مساعد است و پس از جراحی به بخش منتقل شده‌اند اما وضعیت عروس وخیم است و تحت مراقبت ویژه قرار دارد.

خارج کردن ۴ سوزن خیاطی از قلب و قفسه سینه یک زن

علیرضا محمدزاده جراح قلب و عروق عروق بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل، اظهار کرد: خانم ۵۰ ساله‌ای به دنبال درد سینه و با مشکلات افسردگی در بیمارستان فاطمی بستری شده بود و پس از انجام سی‌تی‌اسکن، وجود چهار سوزن در قلب و دیواره قفسه سینه مشاهده شد.

وی با بیان اینکه این خانم پس از اعزام به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل، شب گذشته در اتاق عمل جراحی قلب این بیمارستان جراحی شد، افزود: یکی از این سوزن‌ها که از نوع سوزن خیاطی بودند به ابعاد چهار سانتی‌متر در بطن راست وارد شده و سه مورد دیگر در جدار قفسه سینه بود که باعث آسیب این ناحیه شده بود و با حضور پرسنل اتاق عمل جراحی قلب بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل در طی عمل سه ساعته خارج شد.

غرق شدن همزمان ۵ نوجوان در یک حوض انبار

فریبرز راشدی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، اظهار کرد: پنج نوجوان هنگام شنا در حوض انبار روستای سیادک زاهدان به علت نداشتن آگاهی از عمق و آشنا نبودن به فنون شنا دچار غرق‌شدگی شدند و جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۷:۲۳ صبح امروز به مرکز اورژانس زاهدان اعلام شد. حوض انبار، هوتک، رودخانه‌ها و کانال‌های آب حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و خانواده‌ها بیشتر از فرزندان مراقبت کنند.

زورگیری در پوشش مأمور بهداشت

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاهای یکی از شهروندان در پوشش مأمور بهداشت در شهرستان بیرجند، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در محل وقوع سرقت حاضر شدند و در تحقیقات تخصصی پلیسی مشخص شد خانم جوانی با تهدید، اقدام به سرقت دو عدد النگو و یک عدد انگشتر از یک شهروند در منزل کرده و به سرعت متواری شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: متهم با همدستی یک مرد جوان با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید پس از شناسایی سوژه اقدام به سرقت کردند. کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و استفاده از شگردهای پلیسی و تحقیقات میدانی در نهایت سارقان را در شهرستان بیرجند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به کشف طلاهای سرقتی، خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

قتل هولناک پسر جوان توسط هم‌خانه‌اش

بامداد امروز رسیدگی به پرونده قتل جوان افغان در یافت آباد که با اصابت چهار ضربه چاقو به قتل رسیده بود در دستور کار محمد وهابی بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت. تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت که مقتول ۲۲ ساله توسط هم خانه‌ای ۱۸ ساله خود به قتل رسیده بود و با اطلاعاتی که دیگر ساکنین خانه در اختیار مأموران قرار دادند، متهم شناسایی و دستگیر شد.

صبح امروز قاتل در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت و در اعتراف به قتل، اظهار کرد: با مقتول هم‌خانه‌ای بودم و از مدتی قبل با هم به مشکل برخورده بودیم. او از من می‌خواست از آن خانه بروم و من به او می‌گفتم تو باید بروی. شب گذشته باز هم بر سر همین موضوع با هم بحثمان شد و من با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به فوتش شد.

بنابر این گزارش متهم جهت تحقیقات بیشتر تحت اختیار مأموران اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت و رسیدگی به این پرونده در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

کد خبر 587971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.