پرسپولیس مطالبات استوکس را پرداخت کرد/پرونده مهاجم جنجالی بالاخره بسته شد

باشگاه پرسپولیس مطالبات استوکس را پرداخت کرد و به این ترتیب با صدور تاییدیه نهایی، پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات سرخ‌ها باز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماه‌ها بعد از اینکه آنتونی استوکس خرید پر سروصدای سرخ‌ها، پرسپولیس را رها کرد و برنگشت مدیران وقت این باشگاه اعلام کردند در قرارداد این بازیکن بندهایی وجود دارد که بر اساس این بندها به خاطر غیبتش و ترک غیرموجه پرسپولیس با جرایم سنگین روبه‌رو خواهد شد، اما این بازیکن نه‌تنها جریمه نشد؛ بلکه با شکایت به فیفا، پرسپولیس را محکوم به پرداخت ۸۳ هزار و ۳۳۳ دلار کرد.

استوکس که ۱۵۰ هزار دلار از ۲۷۰ هزار دلار قرارداد شش‌ماهه خود را همان زمان نقداً دریافت کرده بود، علیه باشگاه چنین حکمی گرفت. آن‌هم در حالی که کلاً در دو، سه بازی دقایقی کوتاه برای این تیم به میدان رفت.

اکنون با تایید باشگاه پرسپولیس و با اقدامات صورت گرفته مدیران این باشگاه در دو هفته گذشته، باشگاه پرسپولیس در راستای انجام رای فیفا نسبت به پرداخت مطالبات آنتونی استوکس اقدام کرد و رقم پرداختی به حساب این بازیکن واریز شد. باشگاه همچنین قسط دوم مطالبات باشگاه کوتریک را پرداخت کرد.

پرسپولیس همچنین اسناد مربوط به پرداخت مطالبات استوکس را برای فیفا ارسال کرد و به این ترتیب با صدور تاییدیه، پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باز خواهد شد.

کد خبر 587967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.