تنوع برنامه‌های مساجد اشتهارد در دهه ولایت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشتهارد از تنوع و تعدد برنامه‌های مساجد این شهرستان در دهه ولایت و عید غدیر خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت اعیاد و دهه ولایت، با اشاره به اینکه سال گذشته مراسم عید غدیرخم تحت تأثیر کرونا با محدودیت برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشن عید غدیر برای سادات شهرستان اشتهارد امسال به صورت متمرکز در فضای باز و با حضور مردم اجرایی خواهد شد. این آئین بعدازظهر دوشنبه بیست‌وهفتم تیرماه در خیابان امام خمینی (ره) مقابل پاساژ بوعلی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دو جلسه ستاد فرماندهی و فرمانداری شهرستان به منظور برگزار جشن دهه ولایت برگزار شده است، ادامه داد: سعی داریم هزینه‌های مربوط به برگزاری جلسه از طریق ستاد تأمین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشتهارد افزود: در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه ولایت قوی‌تر از گذشته اقدام کرده‌ایم و از تبلیغات محیطی و مجازی نیز غافل نبوده‌ایم. پنج مسجد هر شب به صورت نوبتی برنامه جشن دهه ولایت را برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه جلسات ذکر شده مقرر شد ادارات نیز به منظور بهره‌گیری کارکنان خود برای برگزاری جشن عید غدیر در همان اداره اقدام کنند که در این راستا دادگستری شهرستان پیش‌قدم شد.

حجت‌الاسلام صلاحی با اشاره به برگزاری نماز و دعای فرج توسط هیئت بانوان، ادامه داد: برگزاری مسابقه شورای قرآنی در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های مطرح شده در دهه ولایت است.

وی اظهار کرد: نهج‌البلاغه‌خوانی به صورت هفتگی در سطح شهرستان آغاز شده است و در این ایام به صورت ویژه‌تر انجام می‌شود.

به گفته این مسئول، با همکاری اصناف، مواد غذایی با قیمت مناسب تهیه شده است و طبق برنامه‌ریزی برای ۲۵ هزار نفر بسته ارزاق آماده و توزیع خواهد شد.

کد خبر 587955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.