زیرساخت‌های شهرک‌های مسکونی توسعه نیافته است

شهردار تیران گفت: زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی در شهرک‌های مسکونی همانند مسکن مهر توسعه نیافته است.

حسن حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به احداث مسکن مهر، محرومان و شرکت‌های تعاونی مسکن در شهرک بهارستان تیران، اظهار کرد: بسیاری از زیرساخت‌ها و نیازهای زیربنایی که باید برای زندگی مردم این مناطق فراهم شود، هنوز توسط راه و شهرسازی ایجاد نشده است.

وی افزود: زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی شهرک‌های مسکونی همانند مسکن مهر توسعه نیافته و همین موضوع موجب نارضایتی مردم می‌شود.

شهردار تیران با بیان اینکه مردم ساکن این مناطق شهر نیازمند بهره‌برداری از خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ارائه این خدمات توسط راه و شهرسازی باید طبق قانون فراهم شود. راه و شهرسازی در توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های مسکونی همانند بهارستان و مسکن مهر همکاری نداشته است و اعتباری برای انجام این مأموریت به شهرداری اختصاص نمی‌دهد.

حجتی تصریح کرد: ساکنان مسکن مهر و شهرک بهارستان از نبود امکانات زیرساختی، رفاهی و فرهنگی گلایه دارند و این مشکل را از چشم مدیریت شهری می‌بینند در حالی که رسیدگی به این موضوع جزو تعهدات راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه همکاری نکردن راه و شهرسازی با مدیریت شهری موجب اخلال در روند اجرایی پروژه‌ها می‌شود، تاکید کرد: اختصاص زمین در شهرک صنعتی شهید چمران مانع از انتقال ۳۷ کارگاه صنعتی و خدماتی از شهر شده است.

شهردار تیران گفت: نسبت به وجود بعضی کارگاه‌های صنعتی گلایه‌مند هستیم، اما به دلیل نبود زمین امکان خروج آنها از مناطق مسکونی فراهم نیست.

کد خبر 587935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.