ژان‌کارلوس و استقلال به بن‌بست رسیدند

با اعلام رسانه‌ برزیلی، مذاکرات استقلال و ژان‌کارلوس بدون نتیجه به پایان رسید و انتقال این‌ بازیکن به جمع آبی‌ها منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژان‌کارلوس ویسنته هافبک تهاجمی تیم فوتبال نائوچیکو برزیل، یکی از اهداف استقلال تهران در پنجره تابستانی نقل‌وانتقالات بود. در ابتدا گفته می‌شد ۵۰۰ هزار دلار قیمت این بازیکن است که با مخالفت آبی‌ها روبه‌رو شده بود؛ اما نکته این‌جاست که خود ژان‌کارلوس به‌دنبال پیوستن به استقلال بوده است.

ژان‌کارلوس، فصل گذشته هم هدف استقلال به‌شمار می‌رفت و حتی مبلغ انتقال ۶۰۰ هزار دلار تعیین شده بود که نائوچیکو با آن مخالفت کرده بود.

«ژان کارلوس» که مذاکراتی با او برای حضور در استقلال انجام شده بود، چند هفته پیش از هواداران نائوچیکو خداحافظی کرد، اما مجدداً در ترکیب این تیم به میدان رفت و عملکرد انتقادآمیزی داشت.

مدیر برنامه ژان‌کارلوس درخصوص پیوستن وی به استقلال مدعی شد با یک مدیربرنامه ایرانی در ارتباط بوده تا کارلوس به استقلال برود اما مذاکره رسمی بین دو باشگاه صورت نگرفته است.

سایت ge.globo برزیل هم متذکر شد نائوچیکو از طریق مدیربرنامه ژان‌کارلوس نامه‌ای را با ذکر قیمت فروش برای استقلال ارسال کرده؛ اما استقلال پاسخی به نامه نائوچیکو نداده است.

در نهایت با اعلام رسانه برزیلی، مذاکرات استقلال و ژان کارلوس بدون نتیجه به پایان رسید و انتقال این بازیکن به استقلال برای این فصل هم منتفی شد.

ژان‌کارلوس و استقلال به بن‌بست رسیدند

کد خبر 587910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.