شرکت ۳۵۰۰ مددجوی اصفهانی در برنامه‌های اوقات فراغت

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: برنامه‌های اوقات فراغت برای حضور سه هزار و ۵۰۰ مددجوی اصفهانی از اواخر خردادماه آغاز شده است.

آرش محمدحسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت و کلاس‌های آموزشی برای سنین چهار تا ۴۵ سال در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه حضور بیش از ۳۵۰۰ مددجوی تحت پوشش به‌صورت رایگان در کلاس‌های تابستانی فراهم شده است.

بهره‌مندی بازماندگان تحصیل از کلاس‌های تابستانه

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین گروه‌های هدفِ برگزاری کلاس‌های تابستانه، کودکان چهار تا هفت سال، دانش‌آموزان ابتدایی و دانش‌آموزان متوسطه هستند، افزود: دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، بازماندگان از تحصیل، جوانان در شرف ازدواج و مادران نیز می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه کلاس‌ها در حوزه آموزش‌های هنری، قرآنی و تحصیلی است، تصریح کرد: دوره ارتقای مهارت‌های اقتصادی و فرهنگ کارآفرینی، حرفه‌آموزی، مهارت‌افزایی فرهنگی هنری شامل تصویربرداری، تدوین، طراحی گرافیکی، عکاسی، نویسندگی، تئاتر، نقاشی، تقویت بنیه تحصیلی و آمادگی کنکور از دیگر کلاس‌های در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه علاوه بر کانون‌های فرهنگی تربیتی امداد، مراکز آموزشی سازمان‌ها، پایگاه‌های بسیج مساجد و کانون‌های پرورش فکری کودکان در استان برای برگزاری کلاس‌های تابستانی در نظر گرفته شده است، گفت: هر گونه هزینه در امور فرهنگی و برنامه‌های آموزشی به‌عنوان سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و زمینه ارتقای دانش و اطلاعات دانش‌آموزان، دانشجویان تحت پوشش و خانواده‌های آنان را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 587909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.