پیشرفت طرح‌های هوشمندسازی شهری در واشنگتن

واشنگتن دی.سی. پایتخت ایالات متحده آمریکا به‌زودی از نظر هوشمندی تحولات زیادی را تجربه خواهد کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جایگزینی لامپ‌های سیستم‌های روشنایی شهری با لامپ‌های ال‌ای‌دی جدید اشاره کرد که به طور کامل از انرژی تجدیدپذیر برای تامین نیروی مورد نیاز خود بهره می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران واشنگتن دی. سی. به زودی از تکنولوژی برای تبدیل تمام سیستم‌های روشنایی شهری به نوع هوشمند بهره خواهند گرفت و از این طریق، به هوشمندی بیشتر پایتخت آمریکا کمک خواهند کرد. علاوه بر این، اقدام جدید در کاهش ۵۰ درصدی مصرف انرژی نقش مهمی ایفا خواهد کرد که این امر می‌تواند به سهم خود در بهینه‌سازی عملکردهای حفظ و افزایش امنیت سهیم باشد.

در حال حاضر، در سیستم‌های روشنایی شهری از لامپ‌های پرمصرف سدیمی بهره گرفته می‌شود بدون این‌که هیچ نظارتی از راه دور بر آن‌ها انجام گیرد. در اقدام جدید، مدیران شهر از لامپ‌های ال‌ای‌دی هوشمند در این سیستم‌ها استفاده خواهند کرد که امکان نظارت از راه دور را نیز برای آن‌ها فراهم می‌آورد.

پیشرفت طرح‌های هوشمندسازی شهری در واشنگتن

در پروژه جدید واشنگتن دی. سی. ۷۵ هزار سنسور برای نظارت بر سیستم‌های روشنایی در سراسر شهر نصب خواهد شد و در نتیجه، نیازی به حضور در هر منطقه برای آگاهی از مشکل احتمالی پیش‌آمده برای هر سیستم نیست. مدیران شهر هزینه‌ای ۳۰۹ میلیون دلاری برای پیاده‌سازی این طرح در نظر گرفته‌اند و امیدوار هستند از این طریق، برابری دسترسی به خدمات را در سراسر واشنگتن دی. سی. بهبود ببخشند، ضمن این‌که محدوده پوشش اینترنت پرسرعت را نیز گسترش خواهند داد.

تیم اجراکننده پروژه در نظر دارند از نوع حامل اتصال NB-IoT / LTE-M با اندوخته سلولی چندمنظوره بهره گیرند که اکنون نیز در شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از گسترش آن در سراسر پایتخت آمریکا مطمئن شوند و از پرداخت هزینه‌های مضاعف خودداری کنند.

در سیستم روشنایی جدید واشنگتن دی. سی.، لامپ‌ها در طول روز نیز از نیروی لازم برای روشن شدن برخوردار خواهد بود که البته فرآیند روشن شدن آن‌ها به طور خودکار و هنگام تاریکی صورت می‌گیرد، ضمن این‌که وای‌فای متصل شده در هر سیستم نیز نیروی خود را از آن تأمین خواهد کرد.

پیشرفت طرح‌های هوشمندسازی شهری در واشنگتن

کد خبر 587859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.