ایران با اسکوچیچ بی‌رحمانه رفتار کرد+عکس

نشریه «اس‌ان» کرواسی در مطلبی به وضعیت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران و رفتار بی‌رحمانه‌ای که فدراسیون در آستانه جام‌جهانی با او انجام داد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دراگان اسکوچیچ دو روز پیش توسط کمیته‌فنی فدراسیون فوتبال بدون صلاحیت لازم برای اداره امور تیم‌ملی معرفی شده بود. او بامداد روز گذشته برای حضور در جلسه هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال به ایران بازگشت اما پس از پایان جلسه سرمربی کروات تیم‌ملی بار دیگر به کشورش بازگشت و قرار است روز سی‌ام تیر مجدد به ایران بازگردد.

در همین بین نشریه «اس‌ان» کرواسی نیز مانند چند نشریه دیگر با اشاره به این موضوع نوشت: «دراگان اسکوچیچ» سرمربی کروات تیم ملی ایران چهار ماه به مانده آغاز مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ به شکل بی‌رحمانه‌ای از سمتش برکنار شد.

اسکوچیچ در ۱۸ بازی روی نیمکت ایران آمار خیلی خوبی به نامش ثبت کرد و موفق شد با کسب ۱۵ برد، دو شکست و یک تساوی ایران را به عنوان صدرنشین راهی جام‌جهانی کند.

ایران با اسکوچیچ بی‌رحمانه رفتار کرد+عکس

اما فدراسیون فوتبال به دلایل نامشخص این مربی کروات را برکنار کرد. اکنون گزینه‌هایی برای جانشینی اسکوچیچ روی نیمکت ایران مطرح است که یکی از این گزینه‌ها «برانکو ایوانکوویچ» است.

البته فدراسیون فوتبال ایران گزینه‌های داخلی را زیر نظر دارد و چند نام ایرانی برای هدایت این تیم در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ مطرح است.

کد خبر 587853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.