خرید ۳۰ هزار و ۲۵۰ تن گندم از کشاورزان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با اشاره به خرید ۳۰ هزار و ۲۵۰ تن گندم از ابتدای خردادماه تاکنون، گفت: ۷۰ درصد مطالبات گندمکاران اصفهان پرداخت شده است.

محسن ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به شروع خرید تضمینی گندم از ابتدای خردادماه، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ هزار و ۲۵۰ تن گندم از کشاورزان اصفهانی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی گندم خریداری شده در این مدت، ۳,۱۹۲ میلیارد ریال بوده است، افزود: این گندم‌ها توسط ۳,۸۷۱ کشاورز در قالب ۴,۱۷۱ محموله به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان تحویل داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: ارزش وزنی گندم خریداری شده از کشاورزان اصفهان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است که نشان‌دهنده استقبال کشاورزان از خرید تضمینی گندم است.

ضیایی اضافه کرد: ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن از گندم‌های خریداری شده تاکنون به سیلوها و مراکز دولتی حمل شده است.

وی ادامه داد: کشاورزان شهرستان‌های مهاباد و اردستان ابتدا اقدام به فروش و تحویل گندم کرده و پس از آن کشاورزان سایر شهرستان‌ها ازجمله آران و بیدگل، کاشان و شرق استان ازجمله جرقویه، هرند، زیار و ورزنه نیز برای فروش گندم تولیدی خود به دولت اقدام کرده‌اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان اصفهان تاکنون پرداخت شده است. فصل خرید گندم از ابتدای خردادماه شروع و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 587846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.