نصب کف‌پوش و وسایل بازی کودکان در پارک‌های اراک

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک از نصب کف‌پوش وسایل بازی پلی‌اتیلن کودکان در پارک‌های این کلان‌شهر خبر داد.

احمد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری بهسازی و مرمت بوستان‌ها، مبلمان پارکی، ست وسایل بازی و تجهیزات ورزشی موجود در آنها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز قرار گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: در راستای تأمین امنیت جانی کودکان هنگام حضور در زمین بازی بوستان‌ها و همچنین خدمت‌رسانی به شهروندان، نصب کف‌پوش زمین بازی کودکان در پارک‌های شهر، دانشجو، رنگین کمان، امین و امیرکبیر و همچنین رنگ‌آمیزی و بهسازی و مرمت وسایل بازی این پارک‌ها در این مدت اجرایی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اراک تصریح کرد: از آنجا که ایجاد امنیت و حفظ سلامت کودکان هنگام بازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، استانداردسازی وسایل بازی در پارک‌ها در اولویت برنامه‌های سازمان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری در نظر دارد در ماه‌های پیش‌رو با خرید و نصب ست پلی‌اتیلن و استاندارد بازی کودکان در پارک‌های سطح شهر، نصب ست ورزشی در پارک‌ها، نصب ست تاب بازی کودکان در پارک‌ها، کف‌پوش زمین بازی کودکان و بهبود مبلمان پارکی با نصب نیمکت و سطل زباله در راستای ایجاد شهری زیبا و باطراوت گام بردارد.

کد خبر 587829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.