پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تحقیق و تفحص از وزیر نیرو در کمیسون انرژی رای‌گیری نشد، ‌گفت: با توجه به توضیحات وزیر، ‌نمایندگان تصمیم گرفتند برای حل و فصل موضوعات به وی فرصت دهند، بنابراین فعلا هیچ سوالی از وزیر نیرو به صحن علنی ارجاع داده نشده است.

مالک شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه روز گذشته کمیسیون انرژی به بررسی سوالات تعدادی از نمایندگان از علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو، بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند و همچنین انتخاب عضو ناظر از کمیسیون انرژی برای شورای عالی انرژی اختصاص داشت.

وی با اشاره به توضیحات وزیر در پاسخ به سوالات نمایندگان افزود: با توجه به توضیحات وزیر، نمایندگان تصمیم گرفتند برای حل و فصل موضوعات به وی فرصت دهند بنابراین فعلاً هیچ سوالی از وزیر نیرو به صحن علنی ارجاع داده نشده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع تحقیق و تفحص از اروند گفت: قرار است کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و شرکت ملی نفت تشکیل شود تا نکات تقاضا کننده استیضاح را درباره نیروهای بومی و سیاست بومی‌گزینی نیروهای مورد نیاز در آن منطقه ارزیابی و بررسی کند و به کمیسیون انرژی گزارش دهند تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی با تاکید بر اینکه تحقیق و تفحص از وزیر نیرو در کمیسیون انرژی رأی‌گیری نشد، خاطرنشان کرد: این موضوع به آینده موکول شد، همچنین در زمینه انتخاب نماینده مجلس در شورای عالی انرژی نیز آقاجری و ورناصری برای معرفی به صحن علنی انتخاب شدند که یکی از آنها با رأی نمایندگان به عنوان عضو ناظر از مجلس در شورای عالی انرژی برای دو سال آینده انتخاب خواهد شد.

کد خبر 587809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.