ضرورت رسیدگی به مطالبات مردمی در کمیته صیانت از حقوق شهروندی

عضو شورای اسلامی شهر دزفول گفت: از آنجایی که شورای اسلامی شهر تنها مربوط به شهرداری نیست و شورای تمام شهر است، درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی در کمیته صیانت از حقوق شهروندی رسیدگی می‌شود.

سیدباقر موسوی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته صیانت از حقوق شهروندی ذیل کمیسیون املاک و امور حقوقی شورای اسلامی شهر دزفول تشکیل شده است که گزارش‌های مختلف از تخلفات و مفاسد در شهرداری و سایر ادارات شهرستان را دریافت می‌کند.

وی افزود: در کمیته صیانت از حقوق شهروندی علاوه‌بر بررسی صحت و سقم گزارش‌های دریافتی نسبت به پیگیری آنها و ارجاع به مراجع ذی‌ربط تا حصول نتیجه اقدام می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: گزارش مفاسد و تخلفات در شهرداری و سایر ادارات به حراست و مدیر دستگاه مربوطه اطلاع داده می‌شود، آن دسته از پرونده‌هایی که در وضیعت حاد باشد نیز به دادستانی ارجاع داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که شورای اسلامی شهر تنها مربوط به شهرداری نیست و شورای تمام شهر است، درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی در کمیته صیانت از حقوق شهروندی رسیدگی می‌شود، ترک فعل، دریافت رشوه و فساد اداری از جمله تخلفاتی است که این کمیته نسبت به پیگیری آنها اقدام می‌کند.

کد خبر 587790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.