تحویل بیش از ۳ هزار پرونده به ارباب‌رجوع

سرپرست شهرداری خمین گفت: طی سه ماهه نخست سال‌جاری، سه هزار و ۷۲۵ پرونده به ارباب‌رجوع واحدهای مختلف شهرداری برای انجام اقدامات مربوط به صدور پرونده ساختمانی تحویل داده شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملکرد واحد بایگانی شهرداری خمین در سه ماهه نخست امسال، اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری، سه هزار و ۷۲۵ پرونده به ارباب‌رجوع و واحدهای مختلف شهرداری خمین برای انجام اقدامات مربوط به صدور پرونده ساختمانی تحویل داده شده است.

وی به بایگانی ۱۵۵ نامه اداری اشاره کرد و افزود: اسکن ۱۴۰۰ پرونده و بایگانی و ۱۰۳۰ اسکن فیش نوسازی و عوارض کسب و پیشه در واحد بایگانی شهرداری خمین انجام شده است.

سرپرست شهرداری خمین از اجرای عملیات رفیوژ میانی میدان شهید مدرس به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات با مصوبه شورای ترافیک شهرستان و استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در اجرای رفیوژ میانی ۱۰۰ متر جدول‌کاری انجام شده است و چهار عدد چراغ راهنمایی و رانندگی نصب می‌شود.

احمدی اضافه کرد: در ضلع شرقی میدان شهید مدرس پروژه پیاده‌راه‌سازی و کف‌فرش، عملیات حفاری برای کابل‌کشی و نصب پایه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی انجام شده است.

وی گفت: نصب تیرهای ۱۱ متری همراه با ۲۰ عدد چراغ led برای روشنایی بهتر پارک خیابان سردار جنگل در میدان طبیعت و خدمت‌رسانی به شهروندان انجام شد.

سرپرست شهرداری خمین با اشاره به ساماندهی زمین پشت امام‌زاده محمد شهر خمین در راستای رفاه شهروندان و استفاده از زمین به عنوان پارکینگ عمومی، افزود: این زمین محل تجمع افراد معتاد شده بود که شهرداری نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله و ساماندهی در این ناحیه شهری اقدام کرد.

کد خبر 587787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.