پایان مرحله نخست سم‌پاشی درختان شهری

شهردار بوئین‌میاندشت گفت: مرحله نخست سم‌پاشی درختان شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پایان مرحله نخست سمپاشی درختان فضای سبز شهری بوئین‌میاندشت، اظهار کرد: به منظور دفع آفات نباتی و مبارزه با بیماری‌های گیاهی، جلوگیری از تکثیر شته‌ها و حفاظت از درختان، مرحله نخست سمپاشی و محلول‌پاشی درختان فضای سبز پارک‌ها، معابر اصلی شهر و آرامستان‌ها با استفاده از سموم استاندارد به پایان رسید.

وی افزود: شهرداری آمادگی دارد در صورت نیاز مرحله دوم سمپاشی درختان و فضای سبز شهری را اجرا کند.

شهردار بوئین‌میاندشت با بیان اینکه مرحله نخست سم‌پاشی درختان شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال به پایان رسید، تاکید کرد: با توجه به سم‌پاشی انجام شده، شهروندان مراقب فرزندان خود باشند و از مصرف میوه‌های درختان خودداری کنند.

عبدالهی با اشاره به وسعت ۲۷ هکتاری فضای سبز شهری بویین‌میاندشت، خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز هر شهروند هفت مترمربع است؛ آبیاری فضای سبز شهری نیز با استفاده از یک حلقه چاه کشاورزی و سیستم بارانی و آبیاری پارک‌های جنگلی به صورت غرقابی و از طریق تانکر انجام می‌شود.

وی گفت: درحال‌حاضر ۳۰ نیروی خدماتی در حوزه فضای سبز و خدمات شهری شهرداری بوئین‌میاندشت مشغول به کار هستند، در بعضی مقاطع زمانی تعداد نیروها به ۴۰ نفر می‌رسد.

کد خبر 587783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.