جایزه معتبر ملی ولورهمپتون در دستان شورای شهر

بخش خدمات کودکان شورای شهر ولورهمپتون برنده جایزه معتبر ملی این شهر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خدمات «پاور۲ (Power 2)» شورای شهر ولورهمپتون برنده جایزه بخش «نوآوری در ارائه خدمات به کودکان و بزرگسالان» رویداد ملی جوایز MJ شد. این خدمات یک مشارکت چندرشته‌ای و چند سازمانی مراقبت اجتماعی از کودکان و بزرگسالان، سلامت عمومی و اقدامات بالینی گروه‌های داوطلبانه است و با کودکان و جوانانی سروکار دارد که در معرض خطر استثمار باندی یا جنسی، سوءاستفاده از مواد، رفتار مجرمانه یا ضد اجتماعی، اخراج شدن از مدارس، خشونت خانگی و مواردی از این قبیل هستند. «پاور ۲» طی سه سال گذشته به ده‌ها نوجوان و جوان آسیب‌پذیر ۱۱ تا ۲۵ ساله کمک کرده است تا زندگی خود را متحول کنند، رفتار خود را در مدرسه و خانه بهبود بخشند و از درگیر شدن در فعالیت‌های پرخطر یا مجرمانه خودداری کنند.

«پاور ۲» برنامه‌ای است که با ایجاد روابط مثبت و قابل اعتماد با جوانان، آن‌ها را برای مقابله با آسیب‌هایی که تجربه کرده‌اند مورد حمایت قرار می‌دهد. این آسیب‌ها می‌تواند فیزیکی شامل آسیب‌های جسمی و جنسی یا روحی-روانی ازجمله مورد بی‌توجهی قرار گرفتن، جدایی، از دست دادن و مواردی از این قبیل باشد.

عضو کابینه شورای شهر در بخش کودکان و نوجوانان، خدمات «پاور ۲» را یک تغییر واقعی در رویکرد جامعه ولورهمپتون نسبت به حمایت از کودکان، نوجوانان و جوانان آسیب‌پذیر اعلام کرد. «پاور ۲» که یکی از پروژه‌های آزمایشی شورای شهر ولورهمپتون بوده است با کسب امتیازهای بالا در بازرسی‌های اخیر خدمات پشتیبانی و مراقبت محلی، جایگاه خود را به‌عنوان بخشی همیشگی از برنامه‌های اجتماعی شورای شهر تثبیت کرد.

وی عملکرد «پاور ۲» را پس از ارزیابی و اثبات کامل، نمونه‌ای عالی از این امر دانست که چگونه یک تیم چند رشته‌ای می‌تواند به‌صورت یکپارچه پیشنهادهای حمایتی خود را برای کمک به بهبود شانس زندگی برای هر جوان و خانواده‌اش تنظیم کند و دریافت جایزه برتر MJ در این زمینه را شایسته این تیم دانست که با تلاش‌های مستمر خود از بسیاری از آسیب‌پذیرترین کودکان، نوجوان، جوانان شهر و خانواده‌های آن‌ها حمایت کردند.

مدیر اجرایی امور خانواده شورای شهر ولورهمپتون نیز از برنده شدن تیمی که در درون خود شورای شهر شکل گرفته و رشد یافته است ابراز خوشحالی و تأمین بودجه برای دائمی شدن خدمات آن را اقدامی شایسته توصیف کرد.

کد خبر 587752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.