برنامه شورای شهر منچستر برای بهسازی مرکز شهر

شورای شهر منچستر در نظر دارد با یک خرید استراتژیک در قلب مرکز شهر ویتنشاو و گسترش مالکیت خود بر زمین‌های این منطقه، گزینه‌های سرمایه‌گذاری و بازسازی آن را تقویت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر منچستر در حال کار روی یک چشم‌انداز بلندمدت آینده‌نگرانه برای بازسازی بالقوه مرکز شهر است که شامل ایجاد خانه‌های جدید، اشتغال و فضای فرهنگی در کنار سرمایه‌گذاری در قلمروی عمومی می‌شود. شورا با هدف گسترش مرز مالکیت خود بر زمین‌های مرکز شهر در راستای بررسی گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و بازسازی، مرکز خرید «ویتنشاو (Wythenshawe)» واقع در قلب مرکز شهر منچستر را از «سنت مودون (St. Modwen)»، توسعه‌دهنده خبره و متخصص املاک و بازسازی بناها، خریداری کرد.

مرکز تجاری ویتنشاو، منطقه و منبعی حیاتی برای مردم محلی به‌منظور دسترسی به مغازه‌ها، امکانات تفریحی و سایر مزایا است، بنابراین شورای شهر در حال انجام بررسی‌های لازم است تا اطمینان حاصل کند تغییر در مالکیت هیچ تأثیری بر تاجران، مستأجران و مشاغل این مجموعه نخواهد داشت و به آنها اجازه می‌دهد بدون اختلال به ارائه خدمات ارزشمند خود به مشتریان محلی ادامه دهند.

شورای شهر منچستر طی ماه‌های اخیر تلاش کرده است تا در ترسیم چشم‌انداز بلندمدت خود برای بازسازی این منطقه تمام جوانب را برای ایجاد محیطی مسکونی، تجاری و فرهنگی در نظر بگیرد و در نظر دارد برنامه نهایی عملیات بازسازی خود را پس از مشورت با عموم مردم و صاحبان مشاغل محلی منتشر کند.

عضو اجرایی شورای شهر منچستر در بخش مسکن و توسعه، ضمن اشاره به آگاهی شورا از میزان اهمیت مرکز شهر ویتنشاو برای مردم محلی منطقه به‌عنوان راه نجات مغازه‌ها و امکانات رفاهی، گفت: «می‌دانیم ساکنان مدتی است که می‌خواهند سرمایه‌گذاری بیشتری در این مرکز ببینند، بنابراین این فوق‌العاده خواهد بود که به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که توسعه‌ای دگرگون‌کننده برای مرکز شهر و مردم محلی به حساب آید. شورا مدت‌ها است که در حال بررسی این هدف است و طی هفته‌های آینده نیز با برگزاری جلسات مشاوره عمومی از مردم می‌خواهد دیدگاه‌های خود را در زمینه مرکز شهر به اشتراک بگذارند. شورا بدون شک از بازخورد ارزشمند این افراد بهره خواهد برد.»

سخنگوی سنت مودون نیز گفت: «از آنجا که استراتژی سنت‌مودون برای تمرکز بر توسعه لجستیک و خانه‌سازی طی سال‌های اخیر تغییر کرده است، خوشحالیم که شورای شهر منچستر نگهبان مرکز شهر ویتنشاو خواهد بود. ما آینده‌ای عالی را برای این منطقه می‌بینیم و مشتاقانه منتظر رشد ویتنشاو به‌عنوان بخشی از برنامه‌های بلندمدت شورا برای بازسازی مرکز شهر هستیم.»

کد خبر 587751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.