راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده شهدا در فراجا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده معظم شهدا در فراجا خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین اشتری اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید می‌فرمایند کمتر از مقام شهدا نیست و برگزاری این همایش‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند در این مسیر مقدس بسیار راهگشا و مؤثر باشد. ما نیاز به شهدا داریم و امروز تجلیل از خانواده معظم شهیدان یک تکلیف مهم است که باید با اهتمام جدی آن را انجام دهیم و خدمتگزاری شایسته باشیم.

وی افزود: هر فردی ممکن است در حوادث یا مانند روزهایی که ویروس کرونا در اوج خود بود عزیزی از خانواده خود را از دست بدهد و روزانه نیز شاهد وقایع و حوادثی ازاین‌گونه هستیم که افرادی جان خود را در آن از دست می‌دهند و داغ این مصیبت‌ها سنگین است اما چیزی که خانواده معظم شهدا را تسلی می‌بخشد این‌که این عزیزان درراه مقدس امنیت و آرامش جامعه، جان و هستی خود را نثار کرده‌اند.

امنیت کشور مثال‌زدنی است

فرمانده فراجا تصریح کرد: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی امروز از امنیت مثال‌زدنی و پایداری برخوردار است و حفظ و پاسداری از این نظم، آرامش و امنیت که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و در مقابله با تحریم‌ها و برنامه‌های دشمنان حاصل‌شده یک وظیفه و تکلیف مهم است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه مجازی ارتباط با خانواده معظم شهدا در فراجا، گفت: تبیین هدف و راه شهدا وظیفه سنگینی است که این عزیزان برای هدایت جامعه بر عهده‌دارند.

سردار اشتری به پرونده دستگیری سارقان مسلح بانک ملی در تهران گفت: این اقدام شجاعانه پلیس، رضایت و خرسندی مقام معظم رهبری را همراه داشت که این اظهار لطف و عنایت ایشان مایه عزت و افتخار پلیس خدمتگزار است.

کد خبر 587707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.