عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ تیرماه

در این بسته خبری از آغاز طرح طعمه‌گذاری در قدس تا رنگ‌آمیزی دو هزار مترمربع سرعت‌کاه در قزوین و ازسرگیری پروژه تعریض و آسفالت جاده نظامی خرمشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز طرح طعمه گذاری برای امحای حیوانات موذی

سعید شهلی، شهردار شهر قدس گفت: فاز جدید طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران مضر با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط شهری از جوندگان موذی بویژه موش در ایام گرما توسط پرسنل حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قدس اجرایی شد.

فعالیت‌های شهرداری صرفاً عمرانی و خدماتی نیست

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: فعالیت‌های شهرداری صرفاً عمرانی و خدماتی نیست بر همین اساس با رویکرد مسئولیت اجتماعی به مسائل شهری می‌نگریم.

وظیفه اصلی شهرداری رضایتمندی شهروندان است

علیرضا عبدلی، سرپرست شهرداری حاجی آباد تاکید کرد: وظیفه مسئولان شهرداری، ایجاد رضایتمندی آحاد مردم شهر است

احداث پارک محله‌ای در گسکر محله رودسر

مازیار صفایی، شهردار رودسر گفت: پارک محله‌ای با امکانات مناسب در گسکر محله این شهر احداث می‌شود.

فراخوان شرکت در مسابقه طراحی المان شهدای گمنام

حجت‌الله امینی، شهردار باغبادران از فراخوان مسابقه طراحی المان شهدای گمنام خبر داد و گفت: این طرح باید بر اساس الگوهای معماری اسلامی ایرانی شکل بگیرد و دارای خلاقیت و نوآوری باشد.

رنگ‌آمیزی دو هزار مترمربع سرعت‌کاه و گذر عابر پیاده در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: حدود دو هزار مترمربع سرعت‌کاه و گذر عرضی عابر پیاده سطح شهر قزوین در سه ماه نخست سال رنگ‌آمیزی شد.

از سرگیری پروژه تعریض و آسفالت جاده نظامی خرمشهر

شهرداری خرمشهر پروژه تعریض، زیرسازی و آسفالت جاده نظامی از انتهای بلوار مهر تا کوی طویجات و کوی فیصلی‌ها را به طول تقریبی سه کیلومتر، پس از توقف یک ساله، مجدداً از سر گرفته شد.

باغ بانوان جدید در تیران احداث می‌شود

حسن حجتی، شهردار تیران گفت: باغ بانوان و خانواده جدید این شهر در فضایی به وسعت ۱۲ هکتار احداث می‌شود.

کد خبر 587692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.