مصوبات جلسه هم‌اندیشی تبلیغات محیطی

در پایان جلسه هم‌اندیشی تبلیغات محیطی فصل آینده مدیران عامل باشگاه‌ها، مصوباتی به تایید حاضران رسید.

به گزارش ایمنا، در پایان جلسه هم‌اندیشی تبلیغات محیطی مدیران باشگاه‌های لیگ برتر که در حضور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال، محمدرضا کشوری‌فر سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران، صادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد مصوبات زیر به تأیید حاضران رسید:

الف. حل و فصل بدهی کارگزار باشگاه استقلال با سازمان لیگ.

ب. تبلیغات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت مجزا از سایر باشگاه‌ها در نظر گرفته شود.

ج. تشکیل کارگروهی برای نحوه واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها و بررسی برنامه آتی

د. برگزاری کلاس مدیریت بازاریابی برای باشگاه‌ها

ه. قدردانی مدیران سازمان لیگ و بازاریابی و تاکید بر یکپارچه برگزاری و تبلیغات محیطی لیگ برای سایر باشگاه‌ها

کد خبر 587691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.