تصویب طرح نظام‌نامه محله‌ها با تغییرات جزئی

رئیس کمیته مشارکت شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز در خصوص جزئیات و بندهای مختلف طرح نظام‌نامه محله‌ها اعضا به رأی‌گیری پرداختند و طرح با تغییرات جزئی به تصویب رسید.

سیداحمد علوی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم تیرماه_ در خصوص ادامه بررسی جزئیات طرح نظام‌نامه مدیریت محله با بیان اینکه کلیات این نظام‌نامه در جلسه گذشته بررسی و تصویب شده بود، اظهار کرد: امروز در خصوص جزئیات و بندهای مختلف این طرح اعضا به رأی‌گیری پرداختند و طرح با تغییرات جزئی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در جریان بررسی این طرح نیز به فعالیت برخی از افرادی که در مدیریت شهری سابق در حوزه شورایاری‌ها و مدیریت محله فعالیت می‌کردند و امروز در نقد طرح نظام‌نامه محله صحبت می‌کند، باید بگوییم این شورا آنقدر کار روی زمین مانده از دور قبل دارد که زمانی برای بازی‌های توئیتری و فضای مجازی ندارد.

رئیس کمیته مشارکت شورای اسلامی شهر تهران گفت: از آنجایی که بعضی مباحث مطرح شد و خود شورایارها نیز در فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند.

وی گفت: برای احیای مدیریت محله تمام تلاش خود را می‌کنیم و این طرح قرار نیست جایگزینی برای شورایاری‌ها باشد، رفع مشکل شورایاری‌ها را از نهادهای بالادستی پیگیر هستیم.

کد خبر 587664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.