استقلال و پرسپولیس در این لیگ شرکت نمی‌کنند

برخلاف شایعات مطرح شده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هیچ اقدامی برای تیم‌داری در فوتبال بانوان انجام ندادند.

به گزارش ایمنا، بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا و بررسی علت‌های این حذف، یکی از دلایل مطرح شده از سوی AFC برای کنار گذاشتن این دو تیم پُرطرفدار عدم فعالیت در حوزه فوتبال زنان مطرح شد. بعد از پرده برداری از این موضوع و با دستور مستقیم وزیر ورزش، باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس موظف شدند که در سال آتی در بخش بانوان تیم داری کنند و در همین راستا مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در جشن خصوصی سازی این دو باشگاه، لیلا سادات محمدیان را به عنوان معاون بخش زنان این باشگاه معرفی کرد.

آجورلو تأکید کرد که در سال آتی این نقص را برطرف کرده و استقلال نیز مانند باشگاه‌های سپاهان، ذوب آهن و… در بخش زنان فعالیت خواهد داشت.

پرسپولیس در طول این مدت هیچ اقدامی برای رفع این نقص نداشته و حتی مسئولیت این پروژه را به شخصی واگذار نکرده که همین موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

اما با وجود گذشت بیش از ۴ ماه از دستور وزیر ورزش و در فاصله حدود ۲ ماه تا شروع لیگ برتر فوتبال زنان هنوز هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

استقلال و پرسپولیس در این لیگ شرکت نمی‌کنند

گلاره ناظمی مسئول برگزاری لیگ برتر زنان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه ضمن تأیید این خبر اعلام کرد: ما همواره از حضور تیم‌های پُرطرفدار در بخش بانوان استقبال می‌کنیم اما تا به امروز هیچکدام از این دو باشگاه اقدامی برای فعالیت در حوزه زنان نداشته‌اند.

باید دید با توجه به تأکید AFC نسبت به این موضوع، آیا این دو باشگاه اقدامی در این راستا انجام خواهند داد یا خیر!

منبع: ورزش سه

کد خبر 587656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.