مشکلات ایثارگران باید به صورت اساسی حل شود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر مشکلات ایثارگران در تمام کشور هستیم و اجرای قانون باید به‌گونه‌ای باشد که در حق ایثارگران اجحافی صورت نگیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در ادامه دیدارهای ویدئو کنفرانسی خود با ایثارگران استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد به گفت‌وگو پرداخت.

وی ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور میان ایثارگران و خانواده‌های آنان گفت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر مشکلات ایثارگران در تمام کشور هستیم و اجرای قانون باید به‌گونه‌ای باشد که در حق ایثارگران اجحافی صورت نگیرد.

معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: فارغ از کمک‌هایی که می‌تواند از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به آنها ارائه شود، مسائل و مشکلات ایثارگران باید به صورت اساسی و پایه‌ای حل شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی در این نشست پس از استماع مسائل و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکلات آنها در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و اشتغال پرداخت.

در این دیدار ویدئو کنفرانسی، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدحسن علی‌نقیان‌افجه‌ای، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران و رضا ملکی، سرپرست اداره‌کل حقوقی و معاضدت قضائی حضور داشتند و به بیان نکات و راهکارهایی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران دو استان مذکور پرداختند.

کد خبر 587607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.