برگزاری نشست هم‌افزایی فعالان استان با هدف توسعه گردشگری

شهردار سمنان از برگزاری نشست هم‌افزایی میان فعالان استان با هدف توسعه گردشگری در آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه نشست هم‌اندیشی شهرداری و دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران و برنامه‌ریزان، دستیابی به توسعه پایدار شهری است. توسعه پایدار شهری تنها با کسب درآمد پایدار محقق می‌شود و یکی از راهکارهای دستیابی به درآمد پایدار، توسعه گردشگری شهری است.

وی اساسی‌ترین ضعف حوزه گردشگری شهری را موفق‌نبودن در جذب گردشگر دانست و افزود: گردشگری یکی از اولویت‌های سند چشم‌انداز شهر محسوب می‌شود، اما ظرفیت لازم برای تحقق این چشم‌انداز وجود ندارد و باید اهتمام بیشتری در این خصوص داشت؛ شهرداری با ایجاد مدیریت امور گردشگری عزم خود را در این راه نشان داده است.

شهردار سمنان با اشاره به دستاورد نشست شهرداری و دانشگاه سمنان، خاطرنشان کرد: نشست هم‌افزایی میان فعالان استان سمنان با هدف توسعه گردشگری اوایل آبان‌ماه سال جاری با مشارکت و همیاری شهرداری و دانشگاه در شهر سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، دومین نشست بررسی راه‌های همکاری و تعامل شهرداری و دانشگاه با محوریت توسعه گردشگری در محل دانشکده گردشگری سمنان، با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان، برخی از مدیران شهری، رئیس و اساتید دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان برگزار شد.

کد خبر 587592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.