۲۹۸ درخواست تحقیق و تفحص به کمیسیون‌ها ارجاع شده است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۲۹۸ درخواست برای تحقیق و تفحص به کمیسیون‌های مجلس ارجاع شده است، گفت: ۳۳ مورد از درخواست‌ها در صحن علنی مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم تیرماه_ مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۲۹۸ تحقیق و تفحص طی دو سال گذشته به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع شده است، لذا خواهشمندم همکاران به اعداد و ارقام توجه کنند.

وی ادامه داد: ۳۳ مورد تحقیق و تفحص برای بررسی به صحن آمده و از این تعداد، ۲۲ مورد هیئت تحقیق و تفحص تشکیل شده است، همچنین تعداد هیئت‌هایی که زمان آنها منقضی شده پنج هیئت بوده و تعداد گزارش‌های نهایی سه مورد است. گزارشی امروز کمیسیون اقتصادی در مورد گزارش نهایی هیئت تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند، اولین گزارشی بود که بعد از دو سال در صحن قرائت شد که از کمیسیون اقتصادی و اعضای هیئت تحقیق و تفحص و معاونت نظارت مجلس تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دقت و زمان باید در جریان تحقیق و تفحص مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در هیئت رئیسه تصمیم گرفتیم که زمان بررسی تحقیق و تفحص در هیئت‌ها را بیش از شش ماه تمدید نکنیم و حداکثر در بعضی از شرایط خاص دو ماه و آن هم بدون هزینه لحاظ شود.

کد خبر 587582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.