لزوم حمایت از شهرداران مناطق ۲۲گانه تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: چگونه از شهرداری که به زندان رفته است توقع داریم بعد از زندان، شهرداری کارآمد باشد و بتواند با جسارت به مبارزه با رانت و فساد ادامه دهد؟، همچنین در صورت ادامه این روند شهرداران مناطق عزلت‌نشین خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم تیرماه_ در هفتادوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری در خصوص عملکرد قوه قضائیه در جریان فوت کودک چهار ساله در منطقه ۱۵ تهران، اظهار کرد: تمام اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری نسبت به فوت این کودک حساس هستند و باید از خانواده متوفی دلجویی شود.

وی ادامه داد: طرحی در سال ۷۲ اجرا شده است که بر اساس آن خانه‌هایی برای ایجاد میدان خریداری شدند و ممکن است چاهی در یکی از این خانه‌ها وجود داشته که کودک درون آن افتاده است؛ شهرداران علم غیب ندارند که بدانند در محل میدان چاه وجود دارد یا خیر، قطعاً اگر از این موضوع اطلاع داشتند برای پیشگیری از خطرات احتمالی اقدامات لازم را انجام می‌دادند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قوه قضائیه را به روحیه انقلابی و میدانی می‌شناسیم که در تمام لحظه‌ها در میدان حضور داشته و مصداق قوه کارآمد و مسئله‌محور است، تصریح کرد: انتظار بیشتری از قوه قضائیه داشتیم، چرا باید شهردار منطقه که از شهرداران فعال و انقلابی است، بازداشت شود؟.

وی خاطرنشان کرد: چگونه از شهرداری که به زندان رفته است توقع داریم بعد از زندان، شهرداری کارآمد باشد و بتواند با جسارت به مبارزه با رانت و فساد ادامه دهد؟ ، همچنین در صورت ادامه این روند شهرداران مناطق عزلت‌نشین خواهند شد.

کد خبر 587577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.