برپایی همایش ورزش صبحگاهی کارکنان شهرداری سمنان

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان گفت: امروزه بیشتر مشاغل ازجمله مشاغل کارمندی بدون تحرک است درحالی‌که فعالیت فیزیکی، نه تنها عملکرد و سلامت کارکنان را بهبود می‌بخشد، بلکه منجربه رضایت شغلی، ارتقای کیفیت زندگی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

قاسم ملکدار در حاشیه برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مؤثرترین راهکارها جهت ارتقای سلامت و کیفیت زندگی کارکنان، انجام فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی بوده و ورزش صبحگاهی یکی از ساده‌ترین و اجرایی‌ترین فعالیت‌های فیزیکی در محیط کار است.

وی افزود: با عنایت به تأثیر ورزش بر سلامت جسم و روان انسان و با توجه به گسترش زندگی ماشینی و کم‌تحرکی میان افراد، اهتمام به انجام فعالیت‌های ورزشی به‌خصوص ورزش صبحگاهی از اولویت‌های شهرداری در کمیته اوقات فراغت و ورزش کارکنان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با بیان اینکه ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی جهت پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه به خصوص کارکنان سازمان‌ها است، خاطرنشان کرد: امروزه بیشتر مشاغل از جمله مشاغل کارمندی بدون تحرک است در حالی که فعالیت فیزیکی نه تنها عملکرد و سلامت کارکنان را بهبود می‌بخشد، بلکه منجربه رضایت شغلی، ارتقای کیفیت زندگی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

به گزارش ایمنا، صبح امروز به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همایش ورزش صبحگاهی کارکنان شهرداری در ورزشگاه تختی سمنان برگزار شد.

کد خبر 587574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.