فولاد اهواز برای بازسازی پل ششم به وعده خود عمل نکرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای پل فولاد، گفت: تاکنون حدود ۷۰ تن از آهن‌آلات این پل به سرقت رفته است و بیش از پنج ماه است که پیگیر حضور شرکت فولاد در عملیات بازسازی این پل هستیم، اما این شرکت به وعده خود عمل نکرد.

حجت‌الله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نزدیک به ۳۰۰ وظیفه قانونی برای شهرداری تعیین شده است، اظهار کرد: شهر زمانی ساخته می‌شود و توسعه می‌یابد که تمام ارکان و اجزای حاکمیت درون شهر با یکدیگر همکاری و از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند.

وی افزود: برای توسعه شهری هم‌افزایی بین دستگاه‌ها بهترین مسیر ممکن است و نتیجه آن افزایش و موفقیت در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: بسته شدن پل ششم (پل فولاد) یکی از مشکلاتی است که طی یک ماه گذشته شهر اهواز با آن مواجه شده است، فلسفه احداث پل ششم، ترانزیت ماشین‌های سنگین شرکت فولاد بود که توسط این شرکت احداث شد و در محدوده شهرستان کارون قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در دروان کرونا به مرور تعداد زیادی از قطعات این پل به سرقت رفت، تصریح کرد: تاکنون حدود ۷۰ تن از آهن‌آلات این پل به سرقت رفته است و بیش از پنج ماه است که پیگیر حضور شرکت فولاد در عملیات بازسازی این پل هستیم و با وجود اینکه شورای تأمین استان خوزستان مسئولیت بازسازی پل را به شرکت فولاد داده بود، اما این شرکت به وعده خود عمل نکرد.

زارع‌زاده اضافه کرد: اگر بازسازی پل ششم از شش ماه گذشته آغاز شده بود، اکنون با وجود گرمای شدید، شهروندان اهواز در تردد دچار مشکل نبودند، در حال حاضر نیز شرکت فولاد تنها بخشی از هزینه تعمیر را متقبل شده و مسئولیت بازسازی بر عهده شهرداری اهواز گذاشته شده است، در حالی که این پل در حوزه شهرستان کارون قرار دارد و برای تردد ماشین‌آلات شرکت فولاد استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با سفارش قطعات توسط شهرداری اهواز بازسازی پل ششم آغاز شده است و بر اساس گفته معاون عمرانی شهرداری اهواز تلاش می‌شود تا نیمه مهرماه پل فولاد تکمیل شود و برای استفاده در دسترس شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 587522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.