کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در خودروی سمند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری سمند توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی محور "ابرکوه" خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "محمدرضا هاشمی فر" اظهار کرد: مأموران پاسگاه "رامشه" به همراه مأموران یگان تکاوری مستقر در محور "ابرکوه" در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند با پلاک جعلی مشکوک شده و جهت بررسی‌های بیشتر اقدام به توقیف آن کردند.

وی افزود: راننده خودرو مذکور به محض مشاهده مأموران قصد فرار داشت که در این راستا مأموران با انجام اقدامات پلیسی و هوشمندانه نسبت به توقیف خودرو و دستگیری راننده اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودرو ۱۰۱ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

هاشمی‌فر خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، همچنین همکاران ما در برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکرده و روز به روز عرصه را برای افراد سود جو و قانون شکن تنگ‌تر خواهند کرد.

کد خبر 587517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.