زمان ورود گروه‌های کالایی به سامانه جامع تجارت پایان مردادماه به اتمام می‌رسد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بابیان اینکه سامانه جامع تجارت یکی از پرکاربردترین سامانه‌ها برای شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی است گفت: یک سال از آغاز این طرح گذشته است ولی از سال ۱۴۰۱ باقدرت بیشتری فعال‌شده است.

اسماعیل نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تا پایان مردادماه، فرصت برای ورود همه گروه‌های کالایی به سامانه تجارت وجود دارد، در غیر این صورت زمان ثبت‌نام تمام و مشمول جریمه می‌شوند.

وی اضافه کرد: لازم است فعالان اقتصادی وارد این سامانه شوند و شناسه کالا دریافت کنند تا قیمت‌ها ثبت شود و پس‌ازآن انتقال مالکیت انجام می‌گیرد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه جامع تجارت پروژه‌ای ملی است، تصریح کرد: درواقع کارکرد اصلی این سامانه، امکان انجام رصد بر اقلام کالایی و نظارت دائمی بازار است. درمجموع در جهت شفافیت بازار، با ثبت اطلاعات، بانک اطلاعاتی از کالاها تشکیل می‌شود.

نادری گفت: سامانه تجارت باعث می‌شود تا تدابیر لازم برای کمبود کالاها و سامان‌بخشی بازار انجام گیرد. سامانه جامع تجارت یکی از پرکاربردترین سامانه‌ها برای شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی است. یک سال از آغاز این طرح گذشته است ولی ارسال ۱۴۰۱ باقدرت بیشتری فعال‌شده است.

کد خبر 587510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.