خلاقیت پوزنان در معرفی شهر با ترسیم نقاشی جاده‌ای

شهرداری پوزنان لهستان از نخستین "جاده نقاشی‌شده" شهر رونمایی کرده است که با تماشای آن می‌توان با جاذبه‌های محله‌های مختلف آشنا شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری پوزنان اخیراً از اولین نقاشی جاده‌ای در لهستان رونمایی کرده است که ویژگی‌های مختلف ۴۲ منطقه آن را توصیف می‌کند.

طول این نقاشی افقی ۱۲۸ متر است که با نگاه کردن به آن در مورد خصوصیات و جاذبه‌های مناطق مختلف شهر پوزنان می‌توان اطلاعاتی به دست آورد.

خلاقیت پوزنان در معرفی شهر با ترسیم نقاشی جاده‌ای

به گفته مسئولان شهر، پروژه هنری "نقاشی جاده" نمونه‌ای از این است که چگونه یک شهر می‌تواند بدون استفاده از فناوری هوشمند، تمام ویژگی‌های خود را در یک قاب جالب و خلاق نشان دهد.

مدیران شهر بر این باور هستند که دیدنی‌های پوزنان تنها به مرکز شهر خلاصه نمی‌شود، بلکه شامل تمام ۴۲ منطقه است که هر کدام از آنها منحصربه‌فرد است.

یاک جاسکویاک، شهردار پوزنان در این رابطه گفت: "ما می‌خواهیم تمام ساکنان، قلمروهای کوچک خود را بشناسند و به این واقعیت افتخار کنند که با زندگی و کار در محلات خودشان، جوامع منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کنند."

این پروژه با همکاری استودیوی خلاق شهر پوزنان و تیم شهر هوشمند آنها انجام شد. انتظار می‌رود این اثر هنری برای مدتی در شهر بماند و این شانس را پیدا کند که به یک جاذبه واقعی هنری خیابانی محلی تبدیل شود.

گردشگران می‌توانند با دیدن این نقاشی که مانند یک نقشه اطلاعاتی است، تنها در یک نظر به تمام ویژگی‌ها و دیدنی‌های مناطق مختلف آگاهی پیدا کنند.

خلاقیت پوزنان در معرفی شهر با ترسیم نقاشی جاده‌ای

کد خبر 587504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.