تخفیف ۵۰ درصدی عوارض کسب‌وپیشه

سرپرست شهرداری خمین گفت: چنان‌چه کسبه‌ در ۶ماهه نخست سال جاری نسبت به پرداخت بدهی عوارض کسب خود اقدام کنند و بدهی معوقه قبلی نداشته باشند، شامل ۵۰ درصد تخفیف عوارض می‌شوند.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی سطح شهر، اظهار کرد: عملیات اجرایی آسفالت معابر شهر، اجرای رفیوژ میانی میدان مدرس، آماده‌سازی پارک فیروزآباد و دیوارچینی رودخانه ساحلی فیروزآباد در دست اجرا است.

وی بر تسریع در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: از نزدیک در جریان مشکلات پروژه‌ها و روند پیشرفت فیزیکی آن‌ها قرار گرفتیم. مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری شهرداری خمین رضایت‌مندی شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره‌برداری مطلوب از طرح‌های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

سرپرست شهرداری خمین با اشاره به اجرای کف‌فرش کوچه شهید ملاحسینی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) به متراژ ۸۵۰ مترمربع در راستای بهسازی معابر شهری، خاطرنشان کرد: روکش کامل آسفالت و اجرای کانیوگذاری در کوچه شهید ملاحسینی انجام شده است.

احمدی با اشاره به اجرای لکه‌گیری آسفالت کوچه شهید ایلخانی واقع در خیابان شهید قنبری به متراژ ۳۲۰ مترمربع، تصریح کرد: ۱۱ تن و ۳۰۰ کیلو آسفالت برای لکه‌گیری این کوچه استفاده شده است.

وی از فرصت استثنایی تخفیف عوارض کسب‌وپیشه شهرداری به مناسبت روز شهرداری‌ها تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: چنان‌چه کسبه‌ای طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به پرداخت بدهی عوارض کسب خود اقدام کند و بدهی معوقه قبلی نداشته باشد، شامل ۵۰ درصد تخفیف عوارض می‌شود.

کد خبر 587465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.