عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ تیرماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی بازارچه‌های روز میوه‌فروشی در سنندج تا صرف ۳۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی و کاهش مدت زمان صدور پروانه ساخت در شهرداری‌های استان فارس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بازارچه‌های روز میوه فروشی در سنندج دایر می‌شود

مرتضی سنندجی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج با بیان اینکه طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی طی چند روز اخیر کلید خورده و منجر به کاهش ترافیک و رضایتمندی مردم شده است، گفت: در راستای حمایت هرچه بیشتر از فعالان این عرصه ایجاد بازارهای روز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

پیشرفت ۹۵ درصدی مرمت و بازسازی خانه تاریخی علم

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد با اشاره به جریان خدمت در پروژه‌های فرهنگی این شهر، گفت: از پروژه‌های فرهنگی جاری و در دست اقدام شهرداری نجف‌آباد می‌توان به عملیات مرمت و بازسازی خانه تاریخی علم «خانه آیت‌الله آیت نجف‌آبادی» در مساحت ۴۷۰ متر مربع با ۹۵ درصد پیشرفت در منطقه دو اشاره کرد.

مشاور شهردار رفسنجان در امور معلولان

طی حکمی از سوی مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، اکبر اسماعیلی به عنوان مشاور شهردار در امور معلولان منصوب شد.

صرف ۳۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی هزینه شده است.

پروژه برج‌های دوقلو اجحاف بزرگ در حق شهرداری

کیومرث منصوری، معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: پروژه برج‌های دوقلو، اجحاف بزرگی است که توسط شرکت معین کوثر در حق مجموعه شهرداری و شهر خرم‌آباد شده است.

تخریب یک واحد مسکونی در خمین

حمید احمدی، سرپرست شهرداری خمین از تخریب یک واحد مسکونی واقع در خیابان یادگار امام (ره) به منظور احداث خیابان و بازگشایی مسیر خبر داد و گفت: این ملک دارای سه سقف به متراژ ۱۴۴ مترمربع، اسکلت فلزی و طاق ضربه‌ای بود.

اتمام عملیات احداث پارک بهارنارنج در رودسر

مازیار صفایی، شهردار رودسر از اتمام عملیات احداث پارک بهارنارنج با امکانات مناسب خبر داد و گفت: برای احداث این پارک درمجموع ۲۱ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است.

لزوم کاهش مدت زمان صدور پروانه ساخت در شهرداری‌های استان فارس

محمدرضا کوچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: شهرداری‌های استان با الکترونیکی کردن روند صدور پروانه‌های ساخت به کمک دفتر فنی استانداری، زمان صدور این پروانه‌ها را کاهش دهند.

کد خبر 587443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.