پرونده بدهی قرمزها به شهرخودرو بسته شد

در پی جلسه رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مسئولان باشگاه شهرخودرو، دو باشگاه برای بستن پرونده به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه‌های پرسپولیس و شهرخودرو از زمان پیوستن یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی از مشهد به تهران تاکنون، درگیر حواشی و جنجال‌های مبلغ فسخ قرارداد گل‌محمدی بوده‌اند. شهرخودرو طبق مفاد قرارداد و بندهای آن به‌دنبال طلب ۱۰ میلیاردی خود از باشگاه پرسپولیس بود؛ پرسپولیس در جریان فصل گذشته مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب باشگاه مشهدی واریز کرد، اما شهرخودرویی‌ها خواهان تمامی ۱۰ میلیارد هستند.

از همین‌رو پس از شکایت شهرخودرو از پرسپولیس کمیته‌انضباطی رأی خود را مربوط به این پرونده صادر کرد و این تیم را از پنجره نقل‌وانتقالات داخلی تا زمان پرداخت کامل مبلغ بدهی به باشگاه شهرخودرو محروم کرد.

پرسپولیس پس از صدور این رأی، اطلاعیه‌ای صادر و مبلغ یک‌میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به شهرخودرو پرداخت کرد.

این باشگاه قبل از آن در سه مرحله اقدام به پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کرده بود و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیز به حساب واریز شد.

در نهایت امروز رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مسئولان باشگاه شهر خودرو جلسه‌ای داشت که در جریان آن بر سر حل موضوع مطالبات باشگاه مشهدی، توافق حاصل شد.

بر اساس این توافق، باشگاه پرسپولیس مطالبات طرف مقابل را در قالب سه فقره چک ظرف یک ماه آینده پرداخت می‌کند.

بر اساس همین توافق که اسناد آن در اختیار فدراسیون فوتبال ایران و سازمان‌لیگ فوتبال قرار می‌گیرد، محدودیت داخلی نقل‌وانتقالات پرسپولیس نیز مرتفع خواهد شد.

کد خبر 587440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.