در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کنم/اولویتم استقلال است

مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: برای مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ثبت‌نام نمی‌کنم چرا که حضور در استقلال اولویت من است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حاشیه حضور افراد مختلف در ساختمان فدراسیون فوتبال خیابان سئول برای ثبت‌نام و کاندیداتوری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، یکی از نام‌های مطرح‌شده در بین گزینه‌ها از مدت‌ها پیش یعنی مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال از تصمیمش منصرف شد.

مصطفی آجرلو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از لطف دوستان مجمع و افرادی از جامعه فوتبال که از بنده برای حضور در انتخابات دعوت کردند بسیار تشکر می‌کنم اما اولویت برای من، فعالیت در استقلال است و به‌همین دلیل در این انتخابات حاضر نخواهم شد.

وی افزود: ما فرآیندی را در استقلال آغاز کردیم که نباید نیمه‌کاره بماند و خودم را متعهد می‌دانم که این فرآیند را پیش ببریم. این فرآیند شامل قدرتمندشدن در ابعاد ورزشی، اقتصادی و عمرانی است که دستاوردهایی در آن به دست آورده‌ایم اما نیاز داریم که همین روند را برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت انتخابات خاطرنشان کرد: امیدوارم این‌بار نتیجه انتخابات به اصلاحات و تغییرات در فوتبال کشور و توسعه فوتبال منجر شود. اتفاقی که متاسفانه تا کنون نیفتاده است. بنده سال‌هاست این آرزو را دارم که فدراسیون فوتبال ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد و در این جهت تلاش هم کرده‌ام‌.

آجورلو در پایان درباره وضعیت استقلال تصریح کرد: به‌زودی به‌صورت مفصل در این باره صحبت می‌کنم. اما فعلاً همین را بگویم که به لطف خداوند این فصل هم قهرمان می‌شویم.

کد خبر 587432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.