ورود نسل جدید اسکوترهای برقی به اتاوا

اسکوترهای الکتریکی جدیدی به اتاوا، پایتخت و چهارمین شهر بزرگ کانادا، وارد خواهد شد که نسبت به اسکوترهای سابق از محدوده امن جی‌پی‌اس قدرتمندتری برخوردار خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی حمل‌ونقل کانادایی Neuron متعهد شده است که با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا، به زودی اسکوترهای برقی جدیدی را به بازار اتاوا وارد کند که نسبت به انواع قبلی از فناوری مکان‌یابی با قدرت بالاتری برخوردار خواهد بود، ضمن این‌که در شناسایی وضعیت‌های خطرناک در مسیر کاربر، موفق‌تر عمل خواهد کرد. این کمپانی در سال ۲۰۲۱ نیز طرح اشتراک اسکوترهای برقی را در پایتخت کانادا پیاده کرده بود که در نتیجه آن، کاربران با استفاده از اسکوترهای اشتراکی در مجموع مسافت ۲۴۰ هزار کیلومتر را سپری کرده بودند که این رویداد کاهش ۱۸ تنی انتشار گاز دی‌اکسیدکربن را در پی داشت.

حدود سه‌چهارم یا ۷۹ درصد کاربران اسکوترهای برقی اشتراکی در سال ۲۰۲۱ از این وسیله پاک برای رفتن به رستوران‌ها، کافه‌ها و گردش در شهر بهره گرفته بودند و در نهایت، ۶۷ درصد از آن‌ها به خرید اسکوترهای الکتریکی شخصی پرداخته بودند.

ورود نسل جدید اسکوترهای برقی به اتاوا

اتاوا در سال ۲۰۲۱، در لیست یکی از چهار شهر جهان قرار گرفت که فناوری‌های محدوده امن جی‌پی‌اس و تکنولوژی مکان‌یابی با دقت بالا را در اسکوترهای برقی مورد آزمایش قرار داد و تبعات مثبت آن به پیدایش نوع جدید اسکوتر الکتریکی در شهر منجر شد. این وسیله‌های نقلیه سبز قابلیت واکنش سریع‌تر را در محدوده‌های جی‌پی‌اس یا مناطق ممنوعه تردد دارد، ضمن این‌که وجود سنسورهای مختلف دیجیتالی در آن‌ها امکان شناسایی محیط‌های خطرناک برای عبور و مرور کاربران را فراهم می‌آورد.

کمپانی Neuron مدعی شده است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته می‌تواند به کاربران اسکوترهای برقی جدید اتاوا در تردد ایمن‌تر در پیاده‌روها کمک کند و علاوه بر این، قابلیت شناسایی بهترین مکان‌های پارک اسکوتر را در اختیار آن‌ها قرار دهد. مهم‌تر اینکه، شرکت ذکر شده در نظر دارد مناطقی در شهر برای پارک اسکوتر جدید احداث کند، ضمن این‌که نرم‌افزارهای جدیدی برای کمک به کاربران در یافتن این فضاها یا مسیرهای بعدی سفر توسعه خواهد یافت.

اسکوترهای برقی جدید از سیستم‌های هشدار پیشرفته‌ای برخوردار خواهد بود که از طریق ایجاد یک صدای مطلوب، زمان نزدیک شدن اسکوتر را به عابران پیاده خبر می‌دهد و از این طریق، امکان برخورد آن‌ها را به حداقل می‌رساند.

ورود نسل جدید اسکوترهای برقی به اتاوا

کد خبر 587361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.