توجه به بحث فرونشست در شورای ششم تهران

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به وجود نداشتن قوانین شفاف در کشور با شورای عالی استان‌ها به این نتیجه رسیدیم که کمیته راهبردی برای بحث فرونشست در تهران ایجاد تا این مشکل دقیق‌تر پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد آقامیری امروز _دوشنبه، بیستم تیرماه_ در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های بررسی موضوع فرونشست در تهران، اظهار کرد: فرونشست و کمبود منابع آبی و کسری آن یک تهدید محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار بر این بود که بحث فرونشست را در تهران و از طریق شهرداری دنبال کنیم، اما با توجه به وجود نداشتن قوانین شفاف در کشور با شورای عالی استان‌ها به این نتیجه رسیدیم که کمیته راهبردی برای بحث فرونشست ایجاد و کارگروه‌هایی تشکیل شود تا با تنظیم لایحه‌ای وظایف دستگاه‌ها مشخص و مصوبه آن به مجلس ارسال شود و ضمن مشخص شدن متولی این بحران بتوان با آن مواجه شد و برای رفع آن اقداماتی ملی یا فراملی انجام داد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: البته در مدیریت شهری تهران موضوع زودتر در دستور کار قرار خواهد گرفت و با مشخص شدن راهکارها و وظایف شهرداری، اقدامات مؤثر با پیگیری و تأیید شورای اسلامی شهر تهران آغاز خواهد شد.

کد خبر 587342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.