معرفی بهترین هتل‌های غرب تهران

تهران به‌عنوان پایتخت سیاسی و فرهنگی ایران در تمام روزهای سال میزبان مسافران، گردشگران، تاجران و افرادی است که با اهداف مختلف به این شهر سفر می‌کنند.

تهران به‌عنوان پایتخت سیاسی و فرهنگی ایران در تمام روزهای سال میزبان مسافران، گردشگران، تاجران و افرادی است که با اهداف مختلف به این شهر سفر می‌کنند.

به همین خاطر برای دوستانی که قصد اقامت در غرب تهران را دارند، ۴ هتل در تهران و در قسمت اصلی غرب شهر را با تمام امکانات و خدمات رفاهی‌شان معرفی کردیم تا برای هر روزی که قصد اقامت دارند، به‌راحتی و اطمینان خاطر هتلشان را از سایت فلایتیو رزرو کرده و بعد از خرید بلیت بدون دغدغه به پایتخت سفر کنند، پس برای آشنایی با بهترین هتل‌های غرب تهران با من همراه باشید.

هتل پارسیان آزادی، مجلل و باشکوه

هتل پارسیان آزادی یکی از هتل‌های ۵ ستاره مجلل پایتخت و البته از هتل‌های قدیمی تهران است که در تقاطع اتوبان یادگار امام و بزرگراه شهید چمران واقع شده و دسترسی راحتی به اتوبان‌های مهم و مسیرهای اصلی تهران دارد.

اگرچه این هتل پیش از انقلاب افتتاح شد ولی در دهه هفتاد توسط گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان خریداری و در دهه هشتاد با دست هنرمندانه معماران برجسته سوئیسی، ایتالیایی و چینی به طور کامل بازسازی شد و در نهایت امروز با ۲۵ طبقه یکی از بهترین هتل‌های شهر است.

هتل پارسیان آزادی ۴۳۲ اتاق و ۵۰ سوئیت در ۲۵ طبقه دارد که طبقه یک تا نه برای رزرو اکونومی است. البته زمان رزرو اتاق‌های هتل این را در نظر داشته باشید که اقامت در طبقات یک تا نه شامل صبحانه رایگان نشده و نیازمند پرداخت هزینه است. از طبقه ۱۰ تا ۲۰ اتاق‌های کلاس متوسط است و سپس اتاق‌های لوکس و سوئیت‌ها شروع می‌شود.

مجموعه آبی، خدمات حرفه‌ای ماساژ و اسپا، روم سرویس ۲۴ ساعته و مینی بار، چندین سالن همایش و جلسه، امکانات ورزشی و مجموعه فیتنس بخشی از خدمات هتل است. علاوه بر این تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت وای‌فای WiFi و بهترین سیستم سرمایش و گرمایش است.

دو رستوران اصلی هتل برای پذیرایی صبحانه، نهار و شام در خدمت مهمانان است و علاوه‌برآن در محوطه اصلی هتل نیز رستوران ایرانی و رستوران ژاپنی کنزو در دو وعده شام و نهار از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل پارسیان اوین، هتلی با معماری متفاوت

هتل ۴ ستاره پارسیان اوین یکی دیگر از مجموعه هتل‌های پارسیان در غرب تهران و در همسایگی هتل پارسیان آزادی است.

هتل پارسیان اولین با دسترسی راحت به بزرگراه شهید چمران و اتوبان یادگار امام شرایط خوبی را برای مهمانان هتل فراهم کرده که دسترسی راحتی به شمال و جنوب پایتخت داشته باشند. در ضمن هتل به هر دو فرودگاه اصلی تهران ترانسفر هم دارد، پس با خیال راحت اتاق‌هایتان را از سایت فلایتیو رزرو کرده و برای ترانسفر به پشتیبانی درخواست دهید.

هتل پارسیان اوین به‌عنوان یکی از هتل‌های قدیمی و خوشنام پایتخت ۱۵۰ اتاق با بهترین امکانات و خدمات رفاهی دارد که شامل اتاق‌های یک‌نفره، دونفره، سوئیت رویال و سوئیت معمولی می‌شود. معماری جالب این هتل به‌صورت ۴ بال اصلی است که ۲ بال در قسمت شمالی و ۲ بال در قسمت جنوبی دارد. تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانت، مینی بار و روم سرویس ۲۴ ساعته است. سالن همایش و جلسات، انواع فروشگاه صنایع‌دستی و پوشاک، باغ اختصاصی هتل با بهترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها تعدادی از دیگر امکانات رفاهی هتل پارسیان اوین است.

معرفی بهترین هتل‌های غرب تهران

هتل پارسیان استقلال، بزرگ‌ترین هتل در خانواده پارسیان

هتل پارسیان استقلال بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین هتل در مجموعه هتل‌های پارسیان است که با دو برج غربی و شرقی در زمینی ۷۰ هزار مترمربعی بنا شده است. این هتل دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف پایتخت دارد و در تقاطع خیابان ولیعصر و بزرگراه شهید چمران واقع شده است.

هتل استقلال در سال ۱۳۴۱ افتتاح شد و همان زمان توانست مثل امروز یکی از لوکس‌ترین هتل‌های بزرگ تهران باشد. معمار این مجموعه حیدر غیابی بود و در سال ۱۳۵۱ دومین برج را افتتاح کرد. خوشبختانه امروزه یکی از برج‌ها بازسازی شده و نوسازی برج دوم هم به‌زودی شروع خواهد شد.

هر دو برج هتل مجموعاً ۵۵۲ اتاق دارند که شامل ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت با بهترین امکانات اقامتی و رفاهی مانند روم سرویس ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار، پذیرایی رایگان صبحانه، ترانسفر به فرودگاه، مجموعه ورزشی، فروشگاه‌های مختلف، خدمات لباسشویی و لاندری، صندوق امانات اتاق و امکانات مشابه می‌شود.

هتل اسپیناس پالاس، گران‌ترین هتل پایتخت

هتل اسپیناس پالاس سعادت‌آباد که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد یکی از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای از خانواده اسپیناس است که در حال حاضر به‌عنوان لوکس‌ترین، مجلل‌ترین و البته گران‌ترین هتل پایتخت نیز شناخته می‌شود. اتاق‌های این هتل ۲۸ طبقه، به دودسته چشم‌انداز شهر و چشم‌انداز کوه تقسیم می‌شود و کل مجموعه مساحتی بالغ بر ۷۵ هزار مترمربع دارد.

هتل اسپیناس پالاس با ۱۲ سالن اصلی، در طول سال میزبان انواع مراسم عروسی، نامزدی، مهمانی، تئاتر و کنسرت است و در کنار آن باید به ۴۳ دفتر کار و اتاق جلسات نیز اشاره کرد.

۵۰۰ اتاق هتل اسپیناس نیز انواع مختلفی دارند که از اتاق دبل استاندارد و تویین استاندارد شروع شده و به اتاق‌های خانوادگی رویال، بالکن‌دار رویال، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت پالاس و در نهایت اسکای سوئیت می‌رسد که گران‌ترین و بزرگ‌ترین اتاق هتل با بهترین خدمات است.

تمامی اتاق‌ها مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی است و ۴ رستوران سان‌ست، لاتون، دیبا و اسکای لانژ هم به‌عنوان گران‌ترین رستوران‌های پایتخت در این هتل از مهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می‌کنند.

رزرو هتل با بهترین قیمت از سایت فلایتیو

هر زمان که قصد سفر به پایتخت را داشتید، با اطمینان جهت رزرو هتل داخلی و بهترین محل برای اقامت، فقط کافی است که سری به سایت فلایتیو زده و هتل موردنظرتان را انتخاب کنید تا تقویم به شما نمایش داده شود. با انتخاب تاریخ و نوع اتاق موردنظر می‌توانید رزرو را قطعی کرده و موارد بیشتر را به پشتیبانی اطلاع دهید تا اقامت بدون دردسری در تهران داشته باشید. برای خرید بلیت رفت‌وبرگشت، جستجوی تفریحات تهران و نقاط دیدنی شهر نیز می‌توانید از سایت فلایتیو به‌عنوان منبع و مرجع کامل استفاده کنید.

کد خبر 587322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.