خرید اینترنتی کفش، گوشی موبایل، لباس و… با ارسال رایگان

در این مقاله می‌خواهیم به بررسی فروشگاه‌های اینترنتی بپردازیم که دارای ارسال رایگان هستند.

امروزه ما بسیاری از خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. امروزه ارسال رایگان، یک مزیت برای بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی است. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی برای کاربران جدید خود، ارسال را رایگان انجام می‌دهند و بعضی دیگر، زمانی که خرید شما از مبلغی بالاتر می‌رود، ارسال را رایگان می‌کنند. سعی می‌کنیم که در زمینه لباس، فرش، کفش و لوازم دیجیتال، فروشگاه‌های اینترنتی را معرفی کنیم که دارای ارسال رایگان هستند. دقت کنید که این مطلب برای راهنمایی شما نوشته شده است و مسئولیت خرید و رعایت نکات مربوط به آن بر عهده شما عزیزان است. در زمانی که این مطلب نوشته می‌شود، هر کدام از این فروشگاه‌های اینترنتی برای ارسال رایگان خود دارای شرایطی هستند که ممکن است این شرایط به مرور زمان دچار تغییر شود، پس در هنگام خرید، مقررات و قوانین این فروشگاه‌های اینترنتی را مطالعه فرمایید. بسیاری از خریدهایی که ما انجام می‌دهیم، از محدوده قیمتی این فروشگاه‌های اینترنتی بالاتر می‌رود و شامل ارسال رایگان می‌شود.

خرید اینترنتی کفش، گوشی موبایل، لباس و … با ارسال رایگان را از کدام فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهیم.

به بررسی بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی خواهیم پرداخت که خدمات گسترده‌ای برای مشتریان خود دارند و دارای ارسال رایگان هستند. اگر قصد یک خرید اینترنتی جذاب و به صرفه را دارید، با ادامه‌ی مقاله همراه باشید.

دیجی کالا

شما تقریباً هر کالایی را که بخواهید، می‌توانید در دیجی کالا پیدا کنید. اگر قصد خرید اینترنتی کفش، گوشی موبایل، لباس و هزاران کالای دیگر را دارید، قاعدتاً دیجی کالا گزینه نخست شما برای یک خرید اینترنتی است. شما با مراجعه به سایت دیجی کالا می‌توانید، قیمت کالاهای مختلف را با هم مقایسه کنید و از ویژگی‌ها و خصوصیات آنها آگاهی پیدا کنید. همچنین می‌توانید در جریان نقدها و نظرات مردم در مورد یک کالای خاص قرار بگیرید. دیجی کالا برای ارسال اکسپرس کالاهای بالای ۵۰۰ هزار تومان، مبلغی را برای ارسال از شما دریافت نخواهد کرد. اگر دوست دارید که با هزینه ارسال کالاها در دیجی کالا آشنا شوید، به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. مهمترین مزیت خرید از دیجی کالا را می‌توان به گستردگی و تنوع محصولات و کالاها دانست. دیجی کالا دارای سرویس‌هایی است که می‌تواند کالا را در همان روز به شما تحویل دهد. حتماً برای آگاهی از این شرایط به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: فروشگاه‌های اینترنتی که برای خرید آنلاین دارای پیشنهادهای ویژه و شگفت انگیز هستند

بانی مد

اگر قصد خرید اینترنتی لباس و پوشاک مردانه و زنانه را دارید و می‌خواهید خرید خود را با ارسال رایگان دریافت کنید، بانی مد برای خریدهای بالاتر از ۵۰۰ هزار تومان دارای ارسال رایگان است. حتماً برای خرید اینترنتی لباس، شرایط بانی مد را مطالعه فرمایید تا در هنگام تعویض و یا مرجوع کردن کالا دچار مشکل نشوید. امروزه خرید پوشاک به صورت آنلاین، امری اجتناب ناپذیر است.

خرید اینترنتی کفش، گوشی موبایل، لباس و… با ارسال رایگان

شیفر

امروزه ما بسیاری از پوشاک و مایحتاج خود را به صورت اینترنتی سفارش می‌دهیم. خرید اینترنتی کفش هم از جمله این موارد است. اگر تصمیم به خرید اینترنتی کفش با ارسال رایگان دارید، می‌توانید به سایت شیفر مراجعه کنید. هنگامی که مبلغ خرید شما از ۳۰۰ هزار تومان بالاتر رود، شیفر هزینه‌ای بابت ارسال از شما دریافت نخواهد کرد. اگر سوالی در مورد هزینه بازگشت کالا و یا تعویض آن به دلیل نقض فنی و یا مغایرت با کالای دریافتی دارید، به توضیحات وب سایت مراجعه کنید.

شهر فرش

خرید اینترنتی فرش‌های دستباف، کلاسیک و ماشینی و تابلو فرش خود را می‌توانید از سایت شهر فرش انجام دهید. قیمت محصولات در بازه‌های قیمتی مختلفی است. شما با مراجعه به سایت شهر فرش می‌توانید با برندهایی که محصولات خود را عرضه می‌کنند، آشنا شوید. یکی از مزایای خرید اینترنتی فرش این است که شما می‌توانید با انواع و اقسام مدل‌های فرش‌های ماشینی و دستباف آشنا شوید. از ترافیک و شلوغی خبری نیست و شما با خیالی راحت می‌توانید با مدل‌ها و ویژگی فرش‌ها آشنا شوید. شهر فرش دارای ارسال رایگان کالا است. برای آگاهی از شرایط ارسال رایگان آن می‌توانید به وب سایت شهر فرش مراجعه کنید.

شهروند

فروشگاه شهروند برای ارسال سفارشات بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان در شهر تهران، هزینه ارسال دریافت نمی‌کند. برای خرید اینترنتی مایحتاج روزانه ی خود، از جمله مواد غذایی و نوشیدنی و خشکبار و لوازم نظافتی و بهداشتی می‌توانید وارد سایت شهروند شوید. شما در کلیه ساعات شبانه روز می‌توانید به وب سایت شهروند مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

جانبی

می‌خواهیم به بررسی فروشگاه اینترنتی جانبی بپردازیم. این فروشگاه اینترنتی جزو فروشگاه‌های تخصصی لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ و انواع محافظ و… است. با مراجعه به وب سایت جانبی می‌توانید از لوازم جانبی گوشی خود در این فروشگاه آگاه شوید. روش‌های ارسال کالا و آگاهی از زمان ارسال مرسولات را می‌توانید با مراجعه به وب سایت پیدا کنید. جانبی خریدهای بیش از ۴۰۰ هزار تومان را به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد کرد.

خرید اینترنتی کفش، گوشی موبایل، لباس و… با ارسال رایگان

جمع بندی

به بررسی خرید اینترنتی کفش، گوشی موبایل، لباس و… با ارسال رایگان پرداختیم و گزینه‌هایی را برای شما در این مقاله معرفی کردیم. قبل از خرید همه ی نکات مهم در یک خرید اینترنتی را رعایت کنید. اگر هم قصد آشنایی با بهترین عطرهای زنانه و مردانه از برندهای مختلف و بهترین گوشی‌های موبایل را دارید می‌توانید به سایت بست ویکی مراجعه کنید. شما در این سایت با گزینه‌های زیادی برای خرید یک کادو تولد مناسب و شیک آشنا خواهید شد. اگر هم می‌خواهید با فروشگاه‌های اینترنتی آشنا شوید که در خرید اول به شما تخفیف ویژه ای می‌دهند، بست ویکی لیستی از این فروشگاه‌های اینترنتی را فراهم کرده است.

بشتر بخوانید: قیمت، مشخصات و مقایسه گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون+ لیست و آپدیت روزانه (تیرماه)

کد خبر 587312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.