فعال‌سازی تیک آبی واتس‌اپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

یکی از امکانات نرم‌افزار پیام‌رسان واتس‌اپ «تغییر تنظیمات حریم خصوصی و شخصی‌سازی آن» است؛ یکی از قابلیت‌های این ویژگی فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی تیک آبی است که بسیاری از کاربران فضای مجازی به دنبال نحوه تنظیم این ویژگی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، واتس‌اپ یکی از نرم‌افزارهای پیام‌رسان معروف و کاربردی است که تقریباً تمام مردم با آن آشنا هستند. این نرم‌افزار پیام‌رسان قابلیت‌های گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها امکان شخصی‌سازی و تغییر تنظیمات حفظ حریم خصوصی است. با استفاده از این ویژگی می‌توانید تنظیمات نرم‌افزار را ویرایش کنید و حریم خصوصی اکانت خود را مدیریت کنید. یکی از مواردی که می‌توانید در تنظیمات حریم خصوصی نرم‌افزار مدیریت کنید، تیک آبی یا تیک خوانده شدن پیام است.

نحوه فعال‌سازی تیک آبی واتس‌اپ

مرحله اول: ابتدا به نرم‌افزار واتس‌اپ مراجعه کنید، سپس روی گزینه سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه نخست برنامه کلیک کرده تا پنل ویژگی‌های بیشتر باز شود.

فعال‌سازی تیک آبی واتس‌اپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

مرحله دوم: در پنل باز شده روی گزینه Settings کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات بیشتر هدایت شوید.

فعال‌سازی تیک آبی واتس‌اپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

مرحله سوم: در این مرحله باید پس از ورود به صفحه تنظیمات روی گزینه Account کلیک کنید.

فعال‌سازی تیک آبی واتس‌اپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

مرحله چهارم: هنگامی که به صفحه Account منتقل شدید، روی گزینه Private کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات حریم خصوصی منتقل شوید.

فعال‌سازی تیک آبی واتس‌اپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

مرحله پنجم: در صفحه تنظیمات حریم خصوصی گزینه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها Read receipts است و در صورت فعال بودن آن تیک آبی یا خواندن پیام فعال خواهد شد. در ادامه به بررسی دیگر تنظیمات صفحه حریم خصوصی می‌پردازیم:

فعال‌سازی تیک آبی واتس‌اپ چگونه است؟+ آموزش تصویری

  • Last seen: این گزینه برای تنظیم نمایش آخرین بازدید شما است و در صورتی که روی حالت everyone قرار گرفته باشد، تمام کسانی که شماره شما را دارند، می‌توانند از آخرین بازدید شما باخبر شوند. برای غیرفعال کردن این ویژگی کافی است حالت آن را روی گزینه nobody قرار دهید.
  • Profile photo: این گزینه برای تنظیم نمایش عکس پروفایل شما است و در صورتی که روی حالت everyone قرار گرفته باشد، یعنی تمام کسانی که شماره شما را دارند، می‌توانند عکس پروفایل شما را مشاهده کنند. برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است حالت آن را روی گزینه nobody قرار دهید.
  • About: این گزینه برای تنظیم نمایش بیوگرافی شما است و در صورتی که روی حالت everyone قرار گرفته باشد، تمام کسانی که شماره شما را دارند، می‌توانند آن را مشاهده کنند. برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است حالت آن را روی گزینه nobody قرار دهید.
  • Status: این گزینه برای تنظیم نمایش وضعیت است و در صورتی که روی حالت everyone قرار گرفته باشد تمام کسانی که شماره شما را دارند، می‌توانند آن را مشاهده کنند. برای غیر فعال کردن این ویژگی کافی است حالت آن را روی گزینه nobody قرار دهید.
کد خبر 587294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.