چینش سطح چهارباغ باید تغییر کند

نماینده مردم اصفهان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نوع چینش در سطح چهارباغ باید تغییر کند، گفت: باید این فضا به سمت ارزش‌ها هدایت شود، هیچکس مخالف تفریح سالم نیست.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری، استانداری و سایر دستگاه‌ها باید همت کنند در محور چهارباغ ضمن اینکه مردم از تفریح سالم استفاده کنند با ارائه برنامه‌های ویژه با هرگونه ناهنجاری، حرمت‌شکنی، بی‌حجابی و بدحجابی با قدرت و جدیت مقابله کنند.

وی ادامه داد: نخستین گام نوع چینش در سطح چهارباغ اصفهان است که باید تغییر کرده و به سمت ارزش‌ها هدایت شود، هیچکس مخالف تفریح سالم نیست همه باید بدانند در کشور اسلامی زندگی می‌کنند و مردم اصفهان پیشکسوت در عرصه‌های مختلف دینی، مذهبی و انقلابی بوده و هستند.

نماینده مردم اصفهان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه داد عده‌ای از فضای چهارباغ سو استفاده کنند، تصریح کرد: باید در چهارباغ مدیریت متمرکز توسط دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی و شهرداری صورت بگیرد، در غیر این صورت اگر تفرقه مدیریتی را شاهد باشیم مشکلات زیادی ایجاد خواهد شد.

کد خبر 587260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.