شارژر جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شارژر ۲۰۰ واتی شیائومی، شارژ کامل دستگاه در ۱۰ دقیقه را ممکن می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی همچنان در حال توسعه شارژ سریع قدرتمندتر است به گونه‌ای که شارژر سریع ۲۰۰ واتی با سرعتی بسیار فراتر از شارژر ۱۲۰ واتی پرچم‌دار شیائومی، گواهی دریافت کرده است. درحال‌حاضر سرعت شارژر ۱۲۰ واتی برای شارژ کامل باتری بیشتر از ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد، اما انتظار می‌رود شارژر ۲۰۰ واتی مدت زمان شارژ کامل را کاهش دهد و آن را به کمتر از ۱۰ دقیقه برساند.

شارژر ۲۰۰ واتی قطعاً به تراشه قوی‌تر و باتری بزرگ‌تر نیاز خواهد داشت، اما طراحان شرکت باید شارژر را به صورت ویژه برای شارژ مؤثر بهینه‌سازی کنند. زمانی که تراشه اختصاصی شیائومی Surge P1، معرفی شد، این شرکت ادعا کرد که تراشه ارائه شده می‌تواند از فناوری شارژ با سیم با توان ۲۰۰ وات پشتیبانی کند و می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در هشت دقیقه کاملاً شارژ کند.

هنوز نگرانی‌های زیادی درمورد احتمال فرسایش زودتر باتری‌ها در صورت استفاده از شارژ سریع ۲۰۰ واتی وجود دارد، اما این مشکل باید تا زمان عرضه شارژر به بازار حل شود؛ بنابراین احتمالاً طراحان برای بهینه‌سازی آن و ارائه شارژری مناسب چاره‌ای خواهند اندیشید. شارژری با این قدرت قطعاً به فناوری حافظتی مجهز خواهد شد تا از Overcharge شدن باتری گوشی‌های هوشمند جلوگیری کند.

هنوز تاریخ دقیق معرفی رسمی شارژر جدید شیائومی در دسترس قرار نگرفته است، اما زودترین زمان برای عرضه این شارژر احتمالاً همراه با عرضه سری گوشی‌های شیائومی ۱۳ یا سری گوشی‌های شیائومی MIX 5 خواهد بود.

کد خبر 587222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.