شکر مورد نیاز کشور تأمین شده است

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تاکید بر این که شکر مورد نیاز کشور تأمین شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا درخواست تمام استان‌ها به کالاهای اساسی همچون گندم و شکر را برطرف کنیم و علاوه بر نیاز نانوایی‌ها، پاسخگوی نیاز صنف و صنعت نیز باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزرات جهاد کشاورزی، امیر طالبی افزود: از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم تاکنون، بیش از ۴.۵ میلیون تن از این محصول از کشاورزان تحویل گرفته شد و ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب آنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار لازم در روزهای آینده، باقی‌مانده این مبلغ نیز به آنها پرداخت خواهد شد.

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نظارت جدی توسط وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دست‌اندرکار در بحث گندم، آرد و نان در حال انجام است، گفت: همه باید همکاری کنند تا از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر اینکه شکر موردنیاز کشور تأمین شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا درخواست تمام استان‌ها از جمله استان خراسان جنوبی به کالاهای اساسی همچون گندم و شکر را برطرف کنیم و علاوه بر نیاز نانوایی‌ها، پاسخگوی نیاز صنف و صنعت نیز باشیم.

کد خبر 587219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.