کتاب صوتی «به شرط بهشت» بر وبگاه ایران صدا قرار گرفت

کتاب گویای «به شرط بهشت» تهیه شد و روی پایگاه کتاب گویای ایران صدا در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی کتاب ایران، کتاب گویای «به شرط بهشت» زندگی نامه شهید محمد امیری مقدم از راویان مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، اثر سمیه گنجی است.
این کتاب به تهیه‌کنندگی مهرنوش محتشمی، صداپیشگی احمد لشنی، بهجت توجه، میلاد فتوحی، محمدحسین غلامعلی در ۱۳۵ دقیقه تهیه و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «به شرط بهشت» روایت زندگی شهید محمد (سعید) امیری‌مقدم، از دانش آموزان دوره پنجم مدرسه مفید است. فضای دانش‌آموزی و زندگی این دانش آموزان مدرسه مفید در کتاب خیلی پررنگ است.

شهید سیدمحمد (سعید) امیری‌مقدم جزو شهدای خاص راوی است؛ از این نظر که دست‌نوشته‌های خیلی خوبی دارد و با شهید کاوه همراه بوده است. همچنین این شهید، راوی سردار مرتضی قربانی نیز بوده است. شهید علاوه بر روایتگری، در میدان نبرد هم شرکت می‌کرد و فرماندهی گروهان شهادت را بر عهده داشت.

کتاب «به شرط بهشت» از ۱۱ فصل تشکیل شده است:

فصل هفتم به روایت یکی از راویان مرکز محسن رخصت‌طلب است که از راویان قدیمی و از مسؤولان سابق مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بود.

فصل هشتم روایت خود راوی است. در این فصل آثاری که از این بزرگوار باقی مانده، گردآوری شده است.

فصل نهم نامه‌ای است که شهید امیری‌مقدم بعد از شهادت شهید صادقی نژاد با عنوان «نامه‌ای به بهشت» نوشته است.

فصل دهم تصاویر و فصل یازدهم مربوط به اسناد به جا مانده از دوران روایتگری شهید امیری‌مقدم است.

کتاب «به شرط بهشت» در سال ۱۴۰۰ از سوی انتشارات مرز و بوم منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت کتاب گویای «به شرط بهشت» به وبگاه http://book.iranseda.ir/DetailsAlbum/?VALID=TRUE&g=۵۰۲۱۱۷ مراجعه کنند.

کد خبر 587175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.