معاون وزیر کشور: مدل مالی طبق شرایط مناطق تعریف می‌شود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تعریف مدل مالی با نگاه گفتمانی و تحول، براساس شرایط مناطق مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که امسال پیگیری و اقدام می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه نشست با شهرداران استان یزد با بیان اینکه برنامه تحولی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تدوین می‌شود، اظهار کرد: هر منطقه دارای شرایط خاص خود است و باید در ارتباط با مسائل مالی برنامه خاص هر منطقه تعریف و اجرا شود.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های این سازمان را در سطح کلان در کشور موضوع توجه و رسیدگی به درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها عنوان کرد و افزود: در این خصوص بر حسب ضرورت و شرایط مسئله پیگیری و اقدام مناسب برای اجرای طرح‌ها و خدمت به مردم صورت می‌گیرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از شهرهای کوچک در کشور هنوز هیچ درآمد پایدار مورد نیاز و مناسب را به رغم اهمیت موضوع ندارد و باید در این خصوص بیش از گذشته با برنامه‌ریزی و اقدام مناسب در راستای کمک به اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها اقدامات منطقی انجام شود.

جمالی‌نژاد از مهمترین دغدغه و مشکلات شهرهای بزرگ کشور را مسائل مربوط به محیط زیست و ریزگردها عنوان و تصریح کرد: در این خصوص در قالب برنامه تحولی سازمان با همکاری سایر مجموعه‌ها و مردم و شهرداری‌ها اقدام لازم به عمل می‌آید.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین و ضروری‌ترین وظیفه حال برای شهرداران و دهیاران این است که که باید تمام وقت خود را برای خدمت به مردم و انجام مأموریت به خصوص جلب اعتماد و امید و ارتباط بین شهروندان و نظام اسلامی کنند که موضوعی اساسی است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در سفر خود به استان یزد در جمع دهیاران و مسئولان اجرایی سخنرانی و بر اهمیت همکاری تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها با شهرداران و دهیاران برای ارائه خدمت بهتر به مردم تاکید کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 587134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.