شروین بزرگ و محمد ستاری به مس کرمان پیوستند

شروین بزرگ مهاجم فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان و محمد ستاری هافبک پیشین هوادار تهران با عقد قراردادی به مس کرمان ملحق شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال مس کرمان پس از هشت‌سال دوری از سطح اول فوتبال ایران، در لیگ بیست‌ودوم دوباره در لیگ‌برتر حضور خواهد داشت و به‌همین ترتیب، کرمانی‌ها به‌دنبال تقویت تیمشان برای فصل آینده و حضوری مناسب هستند.

بر این اساس، محمد ستاری با باشگاه مس کرمان به توافق رسید تا در بازی‌های فصل آینده لیگ برتر با پیراهن این تیم به میدان برود. این بازیکن که ۲۹ ساله در سمت چپ زمین به عنوان مدافع و هافبک بازی می‌کند و در بازی‌های فصل قبل برای تیم هوادار در رقابت‌های لیگ به میدان رفته است.

این بازیکن که از نفرات شاخص تیم فصل قبل خود بود سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، پارس‌جنوبی و پیکان را نیز در لیگ برتر دارد. ستاری پس از توافق با مس کرمان رسماً به این تیم ملحق شد و در تمرینات این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند.

شروین بزرگ و محمد ستاری به مس کرمان پیوستند

همچنین شروین بزرگ که سابقه پوشیدن پیراهن مس کرمان را دارد، بار دیگر به این تیم بازگشت تا در رقابت‌های فصل جدبد لیگ‌برتر مس کرمان را همراهی کند. این مهاجم بلند قامت که سابقه بازی در تیم‌های داماش، ماشین‌سازی و فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان را دارد در سال‌های ۹۷ و ۹۸ در تیم مس کرمان بازی می‌کرد و بازی‌های خوبی را نیز برای این تیم به نمایش گذاشت.

شروین بزرگ در بازی‌های فصل قبل لیگ‌برتر در تیم صنعت‌نفت آبادان بازی می‌کرد که با توافق با تیم مس کرمان باز هم برای این تیم به میدان خواهد رفت.

شروین بزرگ و محمد ستاری به مس کرمان پیوستند

کد خبر 587109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.