آغاز عملیات کاشت چمن در پارک مشاهیر خرم‌آباد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد از آغاز عملیات کاشت چمن در پارک مشاهیر توسط نیروهای واحد توسعه سازمان خبر داد.

احد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با پایان یافتن عملیات تسطیح و خاک‌ریزی بوستان مشاهیر، کاشت چمن در این پارک توسط واحد توسعه و فنی سازمان در حال انجام است.

وی به کوهستانی بودن شهر خرم‌آباد اشاره کرد و افزود: کوهستانی بودن خرم‌آباد موجب شده تا از نظر سرانه فضای سبز با میانگین کشوری فاصله زیادی داشته باشیم، نمی‌توانیم بافت اصلی شهر را تغییر دهیم و تنها اقدام قابل انجام ایجاد فضای سبز در محله‌های جدید است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد از کاشت درخت در بلوارهای سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات کاشت درخت در بلوار رنگین‌کمان میدان کریم‌خان، بلوار شورا و عملیات وجین علف‌های هرز جنگل پشته حسین‌آباد توسط پیمانکار ناحیه دو منطقه سه در حال انجام است.

بیرانوند اضافه کرد: تعمیر و نصب الکتروپمپ پارک نسترن و جعبه فیوز مینیاتوری جهت انتقال آب و آبیاری جنگل دانشجو از دیگر اقدامات در حال انجام توسط پیمانکار ناحیه یک منطقه‌سه است.

به گزارش ایمنا، پروژه پارک مشاهیر خرم‌آباد در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و اعتبار اولیه سه میلیارد تومان در مرحله اجرا است. به گفته شهردار خرم‌آباد با کار شبانه‌روزی پیمانکار و وجود مهندسان مجرب، این بوستان بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 587030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.