قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۸ تیر ۱۴۰۱/ یک متر خانه در نظرغربی ۹۶ میلیون!

قیمت مسکن در خیابان‌های حکیم نظامی و نظر میانی هر متر ۳۲ تا ۶۴ میلیون تومان برای آپارتمان اعلام شده است. همچنین مبلغ اجاره در این منطقه ۴.۵ تا ۱۴ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلان‌شهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۳۲ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان ارتش تا متری ۶۴ میلیون تومان در خیابان خواجه پطرس می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد، در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در کوچه سنگ‌تراش‌ها، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۶۵ متر واقع در همان خیابان قیمت هر متر ۵۰ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان حکیم نظامی خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۵ سال ارائه کرده که در طبقه اول واقع شده است، قیمت هر متر از این خانه ۱۴۳ متری ۲۴ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

خانه ۱۰ میلیاردی در نظر غربی

همچنین آپارتمانی با متراژ ۱۰۴ متر در خیابان نظر غربی به قیمت هر متر ۹۶ میلیون تومان برای فروش ارائه شده است که مبلغ خرید نهایی آن را حدود ۱۰ میلیارد تومان تعیین کرده‌اند. این خانه در طبقه چهارم یک ساختمان شش طبقه واقع شده و قدمت آن بیشتر از ۱۲ سال است. این آپارتمان سه اتاق خواب داشته و امکاناتی ازجمله تراس، انباری، پارکینگ مسقف، کابینت‌های گلس، کف‌پوش سرامیک و سرمایش چیلر دارد.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی با قدمت بیش از ۳۱ سال و متراژ ۷۰ متر در خیابان نظر غربی ۶۰ میلیون تومان رهن و چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره است است.

همچنین یک واحد مسکونی ۲۰۰ متری در خیابان حکیم نظامی ارائه شده که مبلغ رهن آن یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی سه خوابه و نوساز است.

به گفته مشاوران املاک منطقه در این منطقه تعداد خانه‌هایی که برای رهن و اجاره در این فصل ارائه شده بیشتر از سایر مناطق اصفهان است. یک آپارتمان ۲۰۰ متری در خیابان حکیم نظامی به قیمت رهن ۲۰۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده که اجاره آن ماهانه ۱۴ میلیون تومان است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۷۰ متری خیابان نظر غربی اجاره: ماهیانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان / ‏ ۶۰‬ میلیون تومان رهن
۲۰۰ متری خیابان حکیم نظامی

اجاره: - / ‏ ۱‬ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان رهن

۲۰۰ متری خیابان حکیم نظامی اجاره: ۱۴ میلیون تومان / ‏۲۰۰‬ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

محله قیمت خرید
محدوده خیابان حکیم نظامی و نظرغربی (نوساز) متری ۳۲ تا ۶۴ میلیون تومان
محدوده کوچه سنگ‌تراش‌ها (نوساز) متری ۵۰ میلیون تومان
محدوده خیابان حکیم نظامی (قدمت ۲۵ سال) متری ۲۵ میلیون تومان

کد خبر 587019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.